Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Problemer med innlogging på My Tesla?

Startet av tony@lunatech.no, tirsdag 31. desember 2013, klokken 22:19

« forrige - neste »

hoffa

Har prøvd det meste: 5 forskjellige nettlesere, pc, nettbrett, ipad, iphone, smartphone(android), nytt passord og skiftet region.....ikke f >:(
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

NilsG

De har nok litt trøbbel med systemene. Kommer ikke inn på PC og Chrome, men kommer inn på Ipad Mini...

Prøver å legge inn feil passord med vilje, får da melding om: "Vi kunne ikke logge deg inn ved hjelp av informasjonen du har gitt. Vennligst prøv igjen." Med korrekt innlogging så looper den bare tilbake igjen...
Har hatt lignende problemer et par ganger tidligere, men da har det vært av kortvarig karakter, nå går det vel på 3. døgnet :-(
Hurum
Finalized grå S85 6. Januar, ønsket levering juni
I produksjon 19. april.....
Ferdig produsert 22. April!
Levert ut 11. Juni 2014 i Drammen
Venter utlevering TM3 21. Februar 2019
Model 3 reservert på Alnabru 31. mars 2016

BMW850

Kommer inn hver gang, både i går, i dag og nå. (Safari, iMac)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

krister461

Kom meg inn med en iPhone jeg også. Ikke med Chrome eller Opera for Android, eller Chrome eller IE for Windows. Er det Safari som funker best i dag? :-)

Birger

Sitat fra: Lunatech på tirsdag 31. desember 2013, klokken 22:19
Er det andre som opplever problemer nå med å logge seg inn på https://www.teslamotors.com/no_NO/user/login

Taster brukernavn og passord, men den bare tygger litt før den hopper tilbake til login skjermen.
Heei,

Jeg har opplevd at Tesla roter det til og at alle cookies må slettes for Teslas domene. Akkurat nå funket ikke Chrome for meg, men kom inn med Opera når jeg rensket ut Cookies.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

Tai

#20
Prøvd med explorer, firefox og android, ingenting fungerer. Har også prøvd å slette cookies uten hjelp. Dette plager meg, bilen min kan gå i produksjon når som helst....

Edit: Nettopp installert Google Chrome, det fungerte heller ikke. >:(

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

OddB

Sitat fra: Tai på onsdag 01. januar 2014, klokken 20:42
Prøvd med explorer, firefox og android, ingenting fungerer. Har også prøvd å slette cookies uten hjelp. Dette plager meg, bilen min kan gå i produksjon når som helst....

Edit: Nettopp installert Google Chrome, det fungerte heller ikke. >:(

Tai
Har du prøvd å velge USA som land nederst før du logger inn..?
Det virket for meg.
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

RaBalder

Sitat fra: OddB på onsdag 01. januar 2014, klokken 21:16
Sitat fra: Tai på onsdag 01. januar 2014, klokken 20:42
Prøvd med explorer, firefox og android, ingenting fungerer. Har også prøvd å slette cookies uten hjelp. Dette plager meg, bilen min kan gå i produksjon når som helst....

Edit: Nettopp installert Google Chrome, det fungerte heller ikke. >:(

Tai
Har du prøvd å velge USA som land nederst før du logger inn..?
Det virket for meg.

Velger jeg USA som land, så får også jeg logget på (kjører firefox).

Tai

Sitat fra: OddB på onsdag 01. januar 2014, klokken 21:16
Har du prøvd å velge USA som land nederst før du logger inn..?
Det virket for meg.

Supert det virket!! Synd at det fremdeles står Sourcing parts men det kommer vel snart...Håper jeg :-\

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

smurf

Har hatt samme problem: logger ikke inn, bare looper tilbake uten feilmelding når jeg prøver å logge inn på PC.
Fungerte på iPhone. Fikk logget inn på PC etter å ha endret passord. Brukt den løsningen to ganger nå. Litt tungvindt.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Lille Lance

Iphone : OK
USA side : OK
Norge side: Funker ikke ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

ctr46

Sitat fra: Lille Lance på torsdag 02. januar 2014, klokken 15:56
Iphone : OK
USA side : OK
Norge side: Funker ikke ...

Norske siden funker her... Grattis med at bilen din har kommet i produksjon forresten. Jeg har finalized noen dager før deg og ikke fått i produksjon enda. Begynner smått å bli litt utålmodig :)
.

Lille Lance

Sitat fra: ctr46 på torsdag 02. januar 2014, klokken 15:58
Sitat fra: Lille Lance på torsdag 02. januar 2014, klokken 15:56
Iphone : OK
USA side : OK
Norge side: Funker ikke ...

Norske siden funker her... Grattis med at bilen din har kommet i produksjon forresten. Jeg har finalized noen dager før deg og ikke fått i produksjon enda. Begynner smått å bli litt utålmodig :)

Takk  :D ... men ikke stol 100% på status i MyTesla ... godt mulig at din bil er under bygging også ... tipper vi får bilene sånn cirka likt en gang i feb ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

ctr46

Sitat fra: Lille Lance på torsdag 02. januar 2014, klokken 16:44
Sitat fra: ctr46 på torsdag 02. januar 2014, klokken 15:58
Sitat fra: Lille Lance på torsdag 02. januar 2014, klokken 15:56
Iphone : OK
USA side : OK
Norge side: Funker ikke ...

Norske siden funker her... Grattis med at bilen din har kommet i produksjon forresten. Jeg har finalized noen dager før deg og ikke fått i produksjon enda. Begynner smått å bli litt utålmodig :)

Takk  :D ... men ikke stol 100% på status i MyTesla ... godt mulig at din bil er under bygging også ... tipper vi får bilene sånn cirka likt en gang i feb ...

Nei du har nok rett i det. My Tesla har jo lurt oss en gang allerede i November... :) Håper den er under bygging og blir ferdig 6.1 som jeg ble forespeilet. Ligger nok an til å få ca samtidig ja. Du skal hente i Oslo/Drammen?
.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA