Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva bør stå på lappen jeg legger under vindusviskeren i 2014 ?

Startet av Avh, mandag 30. desember 2013, klokken 16:45

« forrige - neste »

Avh

Tenkte jeg skulle begynne det nye året med å "oppdra" El-bilister og fossil-bilister når jeg ser at ladeplassene bare brukes til parkering og ikke lading. Jeg har tenkt å trykke opp visittkort med tekst som jeg legger under vindusviskeren.
Spørsmålet er hvordan jeg best formulerer meg? Skal det være et kort for EL-bilister og et annet for fossil-bilister? Og hva er forumets forslag til tekst? Spydig , frekk, sint eller overbærende. Gode tekstforslag mottas med takkk!
XPENG P7
Ex Tesla mod 3
Ex Tesla S 85 kWh Rød mm
Ex Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

shb

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,11436.0.html

Jeg holder meg unna plassene når jeg ikke lader. Det er jo trasig å ikke få plass når en trenger strøm. Samma hvilken bil en har.

Vi bør vel ha flere lapper. En for fosilbiler, og en for EL som ikke lader?
Eller allt på samme. To delt bare å klippe i to.
Jobber med hurtiglading i Eviny
EQS 2022 og e-Golf 2020

Leaffen

Bergen. Nissan Leaf siden januar 2012. 39000km.
Tesla en gang i fremtiden???

svingen

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

cra

Jeg tror en høflig/munter/humoristisk/lett spøkefull tone vil være best, i alle fall overfor fossilgjøker, slik at man ikke terger dem på seg slik at de skal "hevne" seg seinere. Overfor elgjøker kan det kanskje passe med litt mer pekefinger, siden de forhåpentligvis vil skjønne hva det er snakk om, da de tross alt som elbilister ha potensiale for å råke oppi samme problemet selv.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Ronny

Kanskje en liten infolapp i pakken til elbilforeningen er veien å gå?
el-Clio -97
I-MIEV -11 Solgt
Leaf -12

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA