Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

EV2009 og EVS24

Startet av Boogie, tirsdag 09. september 2008, klokken 19:15

« forrige - neste »

Ken

Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

dodger

Hvilken dag anbefaler dere å besøke messen?
Ser at det er den 13 de har utstillingen lengst oppe for "public". Men det er vel ikke før på kvelden mange av kjøretøyene først kommer? Da er det kanskje best å være der den 14?
Er workshopen den 13 åpen for vi som bare er der på dagspass`?
Den 14 kan jeg eventuelt gå på Ride&Drive fra 10-14 og så gå på utstillingen fra 14.00-17.45.

Mye av grunnen til at jeg har lyst å dra er for å se Tesla Roadster og mange av de andre kjøretøyene, samt frå prøvekjøre eller sitte på (Ride and drive)
Jeg har aldri prøvd noen elektriske kjøretøy ,så jeg ser fram til det :)
Jeg skal også være der for å ta bilder til min søknadd på bachelor Fotojournalistikk. Så om viktige personer skal være der den dagen er det veldig positivt.
Jeg vil gå der som selvutnevnt "frilancefotograf", og kanskje få solg bildene til aviser hvis de blir bra nokk. Vil det være noen goder eller restriksjoner i forhold til dette?

cra

Sitat fra: dodger på torsdag 07. mai 2009, klokken 14:07
Jeg har aldri prøvd noen elektriske kjøretøy ,så jeg ser fram til det :)

De fleste her på forumet  ser ut til å være villige til å gi prøveturer til de som ønsker det, så om du ikke kommer til på messa så er det bare å finne noen herr som bor i nærheten av deg og avtale prøvetur. Tesla får du kanskje ikke prøvd på det viset, men de fleste "vanlige" el-bilene skulle vel være representerte her. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA