Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lademuligheter ved alpinbakkene på Oppdal?

Startet av OleJA, søndag 29. desember 2013, klokken 21:58

« forrige - neste »

OleJA

Er det noen som kjenner til om det er lademuligheter ved noen av alpinbakkene på Oppdal?
Har hytte uten vintervei (dvs ikke lademulighet) utenfor Oppdal. Kjører greit Trd - Oppdal r/r uten å lade, men har for liten margin til at det holder til en tur i bakkene med tilhørende oppvarming av bil og batteri.
Feiget ut og tok fosilbilen nå i nyttårshelga pga dette. Hadde vært takknemlig om noen viste om lademuligheter til neste gang.

Brede

Jeg har kikket litt etter dette når jeg har vært i anleggene der, men kan ikke si å ha sett noe som helst dessverre.
Får ta en runde å se litt nøyere en dag jeg er i området.

OleJA

Sitat fra: Brede på søndag 29. desember 2013, klokken 22:03
Jeg har kikket litt etter dette når jeg har vært i anleggene der, men kan ikke si å ha sett noe som helst dessverre.
Får ta en runde å se litt nøyere en dag jeg er i området.
Vi får titt og mase begge to, så kanskje de kommer på gli. Sendte også en mail med spørsmål om dette, uten at den har blitt besvart.

Dix Hallpike

Fikk låne 16A stikk på ytterveggen til Skishoppen (Onkel Pudder) nedenfor Vangslia sist jeg var der.
Sto kun i 5 timer, men var -12 og greit å holde lunk på batteriet.
Betalte 100kr som takk for god service til han bak kassa i etterkant.
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA