Original er 0.2W, oppgradert er 0.8W og gir ganske greit lys der fremme, de er og fine til å ha under dører men som forbrønn lys synes jeg de er for kalde.
Da liker jeg varmhvite som er mye penere (har både varm og kald fra 1-4W, 1W er passe), men her er jo smaken som baken.
Sier du at du har interiørlys som passer i fotbrønnene som matcher det varme interiørlyset i taket på nyere Teslaer? Jeg kjøpte pakka med kraftigere lys fra Abstract Ocean. De lyser godt, men er en del kaldere enn lyset i taket. Ser litt rart ut.
Dette er min mening:
Interiør lys = varm hvit for stemning
Trunk & Frunk = kald hvit for mest mulig lys utbytte siden dette er for fungsjon.
Har endel beta sett ute på prøve og ser bra ut så langt, men får nok ikke tid til å lage monteirngs guide og bilder samt produsere opp litt volume før i mars.
Monterings tid er ca 1min for 2.rad og 15min for forbrønner til sjåfør og passasjer, er litt trangt å komme til kabel.
Men letter en å bytte til AO siden en må da ta ut de gamle. :-)
Men smaken er som baken og kan selvfølgelig lage i kald hvit også da fra litt over 1W til 4-5W som da lyser opp hele bilen. ;-)
Jeg bruker 30cm ledstriper med borrelås og tosidig tape, så lyset sprer seg bedre en spott effekten jeg synets man får med Abstract Ocean sin løsning.
Passer da også biler uten braketten bak, men jobber fremdeles med bedre løsning for montering med nextgen seter som har skinn trekt lengre bak en de eldre skinnsettene og stoff seter.
Jeg har og Abstract Ocean sine på vei inn til lager om noen ønsker dem isteden, prismessing vil nok prisen bli ganske like.
Jeg foretrekker Abstract under dørene og i Frunk på D biler, mens mine egne passer Trunk og fotbrønner.
Men jeg liker jo litt mer lys og ikke spotter har jeg faktisk kun i garasjen. (Synest AO sine blir litt spot som fotbrønn lys)
Noen av Beta testerene kan jo legg ut bilder om de har tid.
sigurdi