Forsøkte å montere lys fra deg sigurdi i dag. I en 70D til trunk uten premium interiør.
Jeg fant rett og slett ikke den ledningen jeg skulle på sjåførsiden. Er den fortsatt der på biler produsert i oktober 2015??
Ja jeg er veldig sikker på at den er der, men ikke alle montører hos Tesla legger den på samme lokasjon.
Det er mye billigere å bruke samme kabel pakke uansett hva bil, men teoretisk kan den også ligge der kabelen splitter seg og det tror jeg faktisk er ved ladeporten.
(Det er mange kabler i den samme som går bakover.)
Dette er de tre lokasjonenen jeg har lokalisert denne kabelen og i rekkefølge etter hva som er mest vanlig.
1. Fremsiden av ladeport utgangen. (Ta av lokket i teppet og fremsiden bak teppet er den tapet med hvit eller blå tape.
2. Nedsiden av ladeport utgangen, samme som over men noen ganger tapet og noen ganger bare kveilet opp.
3. Samme lokasjon som passasjer siden, så en må ta av plast dekselet slik som på passasjer siden eller trekke frem teppet slik som amerikanerenen gjør.
4. Bare lagt/slengt bak teppet og da en eller anne plass mellom ladeport og bak, dette har jeg kun sett et par ganger.
Modell har ikke hatt betydning på lokasjon untatt alle de første modellene hadde den alltid stripset rett bak der ledd normalt er plassert.
Dersom du ikke klarer å lokalisere den men den finnes på passasjer siden, si fra så kan jeg lage en overgangs kabel som da går fra passasjer siden til fører siden, det er lettest å legge denen via dypbrønne så kan lage et ledd uttak her også. ;-)