Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppgradere lys i bagasjerommene

Startet av Muffinman, mandag 23. desember 2013, klokken 09:51

« forrige - neste »

sigurdi

Har vært i Bergen denne uka på kurs, tok med litt utstyr så har blitt litt kabel mekking på ettermiddagene/kveld.
Her er bilde av et Trunk sett for bil uten utvidet lyspakke/interiør er set vel nå.
Er blitt litt forbedringer, sim mesh på alle ledkabler, sort ksbel mellom.

Følger og med litt slike clips så en får festet kablene pent og enkelt.

De første settene blir sendt ut i helgen, bare noen Tesla uker forsinkelse. :-)
Horten
Model X90D (18.03.17)

Tønsberg

@Sigurdi,
Veldig kult det du legger ut!

Hva er prisen for lys i trunk & frunk til bil uten utvidet lyspakke?
Har du monteringsanvisning for montering i trunk og frunk?
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

sigurdi

#227
Jobber med å få ned tidsbruken som nå er for lang.
Så er redd prisen kommer til å stige.
Du finner mail addresse osv tidligere i tråden.
(ledlys@teslabutikken.com)
Slik jeg ser det nå må jeg nok opp i 750 med mesh på alle ledd kabler.
Kun mesh på ledder i Frunk ønsker jeg å beholde 500, men må muligens opp en hundrelapp.
Montering i frunk, la jeg ut en dårlig film, men er veldig raskt og enkelt, Trunk uten ledder bak er mer jobb.
Monterings anvisning kommer, men for lite tid til å lage det nå, kurs denne uka, vinterferie og ski på Hovden neste og så ut å reise igjen i noen uker. (Må jobbe litt også, ikke bare ha det gøy)
Så er minst 4 ukers leveringstid nå, er dog ikke offesielt til salgs men leverer på forespørsel.
Må lage opp et lager før det blir lagt ut på kjøp og salg.

Settet jeg la ut bilde av nå er uten utvidet ledd pakke, frunk er likt på begge typer, blir eget til D bilene, må bare få målt i en Frunk på en D bil.
Noen i Vestfold eller området som får P85D og har lyst på tur til Horten og hjelp til montering av en rabatert ledlys pakke er det bare å ta kontakt.
Horten
Model X90D (18.03.17)

frosken

Sitat fra: sigurdi på fredag 13. februar 2015, klokken 14:50
Noen i Vestfold eller området som får P85D og har lyst på tur til Horten og hjelp til montering av en rabatert ledlys pakke er det bare å ta kontakt.
Jeg er ikke i Vestfold, men med ny bil er jeg ikke vanskelig å lure ut på kjøretur :D

Om du har mulighet de nærmeste dagene eller helgen tar jeg gjerne turen ned til deg. Uten lyspakke er baggasjerommet og frunken sammenlignbare med sorte hull.

sigurdi

Sitat fra: frosken på torsdag 05. mars 2015, klokken 11:57
Sitat fra: sigurdi på fredag 13. februar 2015, klokken 14:50
Noen i Vestfold eller området som får P85D og har lyst på tur til Horten og hjelp til montering av en rabatert ledlys pakke er det bare å ta kontakt.
Jeg er ikke i Vestfold, men med ny bil er jeg ikke vanskelig å lure ut på kjøretur :D

Om du har mulighet de nærmeste dagene eller helgen tar jeg gjerne turen ned til deg. Uten lyspakke er baggasjerommet og frunken sammenlignbare med sorte hull.
PM er sendt. :-)
Horten
Model X90D (18.03.17)

moso

Jeg vil gjerne på listen over interesserte kjøpere - S85D uten interiørpakke :-)
Saxo - iMiev - Tesla - Tesla - Tesla

Martinius

Sitat fra: moso på torsdag 05. mars 2015, klokken 14:25
Jeg vil gjerne på listen over interesserte kjøpere - S85D uten interiørpakke :-)

ditto

GeirHM

Sitat fra: moso på torsdag 05. mars 2015, klokken 14:25
Jeg vil gjerne på listen over interesserte kjøpere - S85D uten interiørpakke :-)

Dette vil jeg også veldig gjerne ha. Fantastisk flott tiltak. Jeg har og S85D uten interiørpakke.

boppus


Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

Muffinman

Henger meg på den. S85D uten interiørpakke havner vel her også senere i år.

sigurdi

Send mail til ledlys at teslabutikken.com så setter jeg dere på liste.
Kommer et par P85D innom i neste uke, så da får jeg målt og tatt litt bilder av Frunk. Legger ut litt bilder her da.
Horten
Model X90D (18.03.17)

dotten

Gleder meg til å få led lys fra deg i ny bilen. De i den gamle var helt unikt pent satt opp! (y) 8)
S85

P85D fra mars 2015

sigurdi

#237
Her er noen eksempler på Trunk med varm hvit og hvitt lys. (Litt blålig slik som original leddene)
Bildene er ikke tatt med samme kamera eller samme forhold og er mer lys en det det virker som på noen av bildene. :-)
Skal prøve å få tatt noen bedre bilder men er letter sakt en gjort. :-)
Blir mer lys av det som er lit mer blått, det varme forsvinner litt mer inn i teppet på et vis.
Horten
Model X90D (18.03.17)

Veggen

Som eier av bilen på det midterste bildet kan jeg varmt anbefale dette lys-kitet etter å ha hatt det et par måneders tid.
Enkel og diskret montering, og MYE bedre lys enn jeg har hatt i noen annen bil.

ctr46


Sitat fra: Veggen på lørdag 07. mars 2015, klokken 00:03
Som eier av bilen på det midterste bildet kan jeg varmt anbefale dette lys-kitet etter å ha hatt det et par måneders tid.
Enkel og diskret montering, og MYE bedre lys enn jeg har hatt i noen annen bil.

Støtter meg til all ros til dette lyskittet! Har det i to biler og det er ikke sammenlignbart med original lyset som kort fortalt er ubrukelig.

Det er natt og dag forskjell og det er enkelt å installere. Anbefales uten forbehold:)
.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA