Kablene er det mange som har funnet på de uten led pakken, så ligger nok klart på de fleste, og med plugg and play løsning, slipper en å endre på orginal kabling i bilen.
Usikker om de ligger både på høyre og venstre side så er det noen uten ledd pakke som bor i nærheten av Horten send meg PM så kan vi avtale en montering f.eks til helgen.
Har både varm hvit og litt kaldere blåligere lys liggende (det litt mer blåe er omtrent samme som original leddene)
Her er et bilde av hele sette for Trunk og Frunk, tok også med et bilde av borrelåsen som er montert på fremre led stripe for Frunk.
Bildet er slik det er, for nå er det natta er noen barn som skal på skolen i måro og selv må jeg pakke og gjøre meg klar til noen dager på kurs.
Pris på ferdig sett havner på mellom 400 og 500kr, litt usikker på tidsbruk, med dagens fart er det dårlig butikk for meg ivertfall.

Sender PM nå til de jeg allerede har PM fra, om de fremdeles skal ha, ellers er det bare å sende PM, så får jeg prøve å lage opp noen sett til helgen.
Legger ut under kjøp salg tråden, mest sannsynlig til helgen når jeg har dobbelt sjekket montering i biler både med og uten ledd pakke.
Interesse
forhåndsbestilling kan sendes på
mail eller PM.