Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppgradere lys i bagasjerommene

Startet av Muffinman, mandag 23. desember 2013, klokken 09:51

« forrige - neste »

sølvpilen


sigurdi

#136
Da har jeg bestilt et lite lass, sliter med kontakthuset, så får se på løsning her.
Mulig det kan fikses på annen måte.
Legger ut bilder når jeg får satt det sammen, minst to uker, er på jobb og kommer hjem til høstferien og da er det ut på tur.

Send PM om du er interessert, legg inn ønske om farge hvit eller varmhvit, (hvit er ganske lik farge som led i utvidet lyspakke, kan få blå eller rød også, men det må jeg bestille), om du har utvidet lyspakke, ene eller begge sider i Frunkt og eventuelt Trunk, så kommer jeg tilbake med priser når delene er i hus, mva og fortollings utgifter er litt ukjente verdier, og hvor lang tid det tar å montere sammen.

Blir lagt ut bildemontasje om montering, samt produksjon, om andre ønsker å gjøre det samme.
Horten
Model X90D (18.03.17)

testO

#137
Sitat fra: testO på mandag 15. september 2014, klokken 22:37
Disse ser ut til å passe.

1. Kontakthus 1-1534155-1
http://no.mouser.com/ProductDetail/TE-Connectivity/1-1534155-1/?qs=%2fha2pyFaduhw1MuI4Lm6qxISzcDq2A9NbAo74UVyC%2fp%252bPY7fpt2CPw%3d%3d

2. Han-terminal 962886-1
http://no.mouser.com/ProductDetail/TE-Connectivity-AMP/962886-1/?qs=sGAEpiMZZMs7eK6h2EBtKqpn%252blxrWf06lqxdYIgZIek%3d

Problemet er at det ikke ser ut til at kontakthuset lar seg skaffe, uten å måtte bestille 14K stk!

I tillegg må også 1534027-1 MQS VERRIEGLUNG F2P med for å låse kontakten.
http://no.mouser.com/ProductDetail/TE-Connectivity/1534027-1/?qs=%2fha2pyFadugqt0YkUKRdOTtF1ZTYgdX0W25bTBYNBEM%3d

Denne er selfølgelig ikke mulig og skaffe heller. Må kjøpe minimum 20500 stk!
Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

testO

Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

Øggen

Sitat fra: testO på lørdag 20. september 2014, klokken 21:54
Første prototype under uttesting.





Ser ut til å funke. Når og hvor kan jeg bestille??

Thor2014

Sitat fra: testO på lørdag 20. september 2014, klokken 21:54
Første prototype under uttesting.





Jeg har allerede stripene, men skulle gjerne hatt 4 stk av det t-stykket.


grodum


Olatho

Kommer den med én led-list, eller er det mulig å få den med to lister fra samme kontakt (den ene selvsagt med lang kabel, så den rekker rundt til den andre siden av bagarsjerommet?



sigurdi

Anbefaler to på hver side, en over lagrings båsen og en under pladt kanten på hattehylla.
Så 4stk led striper, gir bra med lys.
Horten
Model X90D (18.03.17)

testO

#145
Sitat fra: sigurdi på onsdag 24. september 2014, klokken 14:36
Anbefaler to på hver side, en over lagrings båsen og en under pladt kanten på hattehylla.
Så 4stk led striper, gir bra med lys.

Jeg har montert en på hver side, under den bakerste plane delen av kanten av hattehyllen. Synes parsonlig dette gir tilstrekkelig belysning.



Sitat fra: Olatho på onsdag 24. september 2014, klokken 12:58
Kommer den med én led-list, eller er det mulig å få den med to lister fra samme kontakt (den ene selvsagt med lang kabel, så den rekker rundt til den andre siden av bagarsjerommet?

Dette er mulig, har du sett om det er en grei måte og trekke kabelen frem til motsatt side av der kontakten sitter? Hvor lang må evtuelt denne kabelen vœre?


Har deler til 24 stk på vei inn. Har ikke fått oversikt over kostnadene for delene enda, så kommer tilbake med hva det evt. kommer til å koste.

Har også fatt tilbud på Kontakthus 1-1534155-, men med minimumsbestilling på 2500 stk.
Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

sigurdi

#146
Satte en stripe over "laste" hullet på venstre side, siden denne er super å putte diverse oppi uten at det flyr rundt i bagasjerommet.
Går an å se nedi og finne det som ligger der uten lommelykt.

Tok en da på høyre side også for å få litt symetri og det var 4 led i en pakke.
Horten
Model X90D (18.03.17)

rsomby

Jeg ønsker meg gjerne en sånn plug-play løsning med 4 striper. Er det mulig å sende pr post til Bergen?

frosken


Elbilist79

Vil gjerne kjøpe komplett sett. Hva blir prisen?
S85, Sølv

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA