Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

God jul!

Startet av Tai, mandag 23. desember 2013, klokken 01:28

« forrige - neste »

Tai

Selv om vi venter på bilen vår eller allerede har fått den vil jeg ønske alle sammen en riktig god jul. Noen har fått tidenes julegave mens andre må venter til "januarsalget" begynner. Selv ville det vært fantastisk om bilen ble satt i produksjon nå men det kommer vel tidsnok.

I mellomtiden venter god mat og drikke, kvalitetstid sammen med venner og familie samnt noen sokker og truser ;). Håper dere alle får det dere ønsker dere under treet i år. (husk det skal et rimelig stort tre til for å passe en Model S under ;D)

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

MrDriveby

Sitat fra: Tai på mandag 23. desember 2013, klokken 01:28
Selv om vi venter på bilen vår eller allerede har fått den vil jeg ønske alle sammen en riktig god jul. Noen har fått tidenes julegave mens andre må venter til "januarsalget" begynner. Selv ville det vært fantastisk om bilen ble satt i produksjon nå men det kommer vel tidsnok.

I mellomtiden venter god mat og drikke, kvalitetstid sammen med venner og familie samnt noen sokker og truser ;). Håper dere alle får det dere ønsker dere under treet i år. (husk det skal et rimelig stort tre til for å passe en Model S under ;D)

Tai

God jul til deg også, Og resten av dere tesla eiere/ kommende eiere... Må bilene bli levert så fort som mulig :) gratulerer med dere som får TMS til jul, misunnelig!  ;D
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

Celter

God jul til alle Teslaentusiaster. Og til dere som venter, gled dere over ventetiden. Å vente på noe fantastisk er mye av gleden, og jeg kan love dere, dere vil ikke bli skuffet. Model S er fremtiden, og dere er alle en del av den. Personlig koser jeg meg hver gang jeg vet jeg skal ut å kjøre min Model S. Og når jeg nærmer meg bilen, strekker den ut håndtakene som den ønsker meg velkommen inn. - Ja, jeg vet at det er bare en bil :)
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Gusse


janmb

P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Dvergen196

God jul til alle fra filefjell ;D

PS! Forsiktig med å spill rap musikk høyt på anlegget, når jeg parkerte på fjellet hadde jeg Ice-T hengende bak på bilen :D
M3P Hvit/Hvit bestilt 16/10.
Model X 90D AP2 Solgt
Ford Focus RS 2017 Solgt
BMW M3 Competition 2017 Solgt
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

laumb


LA-Thing

Snøfri jul i Drammen, men julelysene er tent.
Drammen, Tesla Model S #2510

TS

Tesla Owners Club Norway ønsker alle eksisterende og kommende elbilister en God Jul . PS. Kjør forsiktig
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Gæsjan

God jul til alle på forumet. Er svært takknemlig for mye av informasjonen her
Det har spart meg (og Tesla...) for noen telefoner til teknisk support. Svært verdifullt!
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

Kallagtunet

God jul og et fredfylt og Tesla fylt nytt år!

chal

God Jul herfra og. Tesla forum er bra. Keep it going laumb.

TK Askøy

God jul til alle. Takk for et lærerikt år på forumet. Utrolig hva enkelte sitter inne med av kunnskaper om stort og smått. Jeg koser meg glugg ihjel med mitt svarte fartsvidunder, og bruker elbilforum.no som kveldslektyre etter kjøreturene  :D
90D mottatt desember 2015
S85 mottatt september 2013, solgt

Tesla85

God jul alle sammen!
Hadde trodd at jeg skulle slutte å lese på forumet etter at jeg fikk bilen min, men der tok jeg feil!
Takk for et fin forum med mange engasjerte mennesker.  ;D
Vi er en del av en revolusjon!  ;)
Leve revolusjonen! Leve Tesla!  ;D
Tesla Model S Prefomance
Reservebil: Volvo S 80 T6 -1999

Tesladigger

Tesla MY LR
Div. elbiler siden 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA