Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kamera

Startet av Kagex, torsdag 19. desember 2013, klokken 22:26

« forrige - neste »

Postman pat

Kamera med spyler ser kjekt ut .....      Må innrømme at jeg nå har rett og slett lagt inn en sveip  bakom bilen for å sveipe fingeren over ryggekameraet når jeg har parkert.  Da trenger jeg ikke å gå ut IGJEN for å gjøre dette når jeg har glemt det og Drar, som jo er når jeg trenger god sikt bakover.     Mentalvane.....    Enig med de som sier at TMS sitt kamera er faktisk litt mindre skittutsatt enn en del andre og at du ser NOE selv om det er skittent. Husk også å være var  for at mange kameraer får kondensvann i brakketten  som deretter fryser om vinteren og herper kameraet.  Dette skjedde meg  med en annen bil, men det gikk på garanti, men Norsk  vmerkeverskted la inn nytt og FYLTE kamerahuset med Tech 7 e.l. for at vann ikke samlet seg igjen.  Nada problemer siden....

Lurer på om en bitteliten luftdyse på kameraet hele tiden under gange ville holde smuss unna.   hmmmmm noen som vet om en stillegående liten kompressor .... :)
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA