Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Få raskere responstid på mobil-app!

Startet av kjonix, onsdag 04. desember 2013, klokken 07:34

« forrige - neste »

Tuxedo

Sitat fra: schweitzeren på fredag 20. desember 2013, klokken 16:57
Jeg har GET men har ikke dette problem.... funger som bare det med bil og mobil på wifi  8)
Ikke brukt energy saving noe særlig da bilen brukes neste alle dage... jeg tar den enda med på fjellet selv om jeg har en 4x4 som egentlig er nok... vil ikke den skal være hjemme alene  ::)

/Jesper

Har også GET, og ingen problemer.

sondell

Sitat fra: schweitzeren på fredag 20. desember 2013, klokken 16:57
Jeg har GET men har ikke dette problem.... funger som bare det med bil og mobil på wifi  8)
Ikke brukt energy saving noe særlig da bilen brukes neste alle dage... jeg tar den enda med på fjellet selv om jeg har en 4x4 som egentlig er nok... vil ikke den skal være hjemme alene  ::)

/Jesper
Hvis en har problemer med porter via nettleverandör så er vel nökkelordet her bil og mobil på wifi ja. Ikke bil på 3G og mobil på wifi. Begge på samme wifi så vil jo alt routes lokalt hjemme. Selv hade jeg i protest skiftet nettleverandör, eller, det har jeg allerede gjort for så vidt :).

petersv

Sitat fra: sondell på fredag 20. desember 2013, klokken 22:24
Sitat fra: schweitzeren på fredag 20. desember 2013, klokken 16:57
Jeg har GET men har ikke dette problem.... funger som bare det med bil og mobil på wifi  8)
Ikke brukt energy saving noe særlig da bilen brukes neste alle dage... jeg tar den enda med på fjellet selv om jeg har en 4x4 som egentlig er nok... vil ikke den skal være hjemme alene  ::)

/Jesper
Hvis en har problemer med porter via nettleverandör så er vel nökkelordet her bil og mobil på wifi ja. Ikke bil på 3G og mobil på wifi. Begge på samme wifi så vil jo alt routes lokalt hjemme. Selv hade jeg i protest skiftet nettleverandör, eller, det har jeg allerede gjort for så vidt :).

WOW hoster du Teslas servere hjemme hos deg? Ikke rart det er treigt for alle oss andre ;):P

sondell

Sitat fra: petersv på fredag 20. desember 2013, klokken 22:30
Sitat fra: sondell på fredag 20. desember 2013, klokken 22:24
Sitat fra: schweitzeren på fredag 20. desember 2013, klokken 16:57
Jeg har GET men har ikke dette problem.... funger som bare det med bil og mobil på wifi  8)
Ikke brukt energy saving noe særlig da bilen brukes neste alle dage... jeg tar den enda med på fjellet selv om jeg har en 4x4 som egentlig er nok... vil ikke den skal være hjemme alene  ::)

/Jesper
Hvis en har problemer med porter via nettleverandör så er vel nökkelordet her bil og mobil på wifi ja. Ikke bil på 3G og mobil på wifi. Begge på samme wifi så vil jo alt routes lokalt hjemme. Selv hade jeg i protest skiftet nettleverandör, eller, det har jeg allerede gjort for så vidt :).

WOW hoster du Teslas servere hjemme hos deg? Ikke rart det er treigt for alle oss andre ;):P

Hehe. Japp. På et gammelt 56k modem. Gikk kanskje litt fort i svingene her. Har noen servere i kjelleren ja, men dessverre ikke Tesla sin. Selvfölgelig må det vel gå via tesla for å styres videre. Så kanskje ikke var lösningen :). Har vikenfiber på nett og de har så vidt jeg vet kun sperr på smtp.

kjonix

Sitat
Begge på samme wifi så vil jo alt routes lokalt hjemme.

Det hadde vært flott, men slik fungerer det dessverre ikke. Du må nok via Tesla.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA