Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan forhandler som kan anbefales

Startet av Brødbilsjåfør, tirsdag 17. desember 2013, klokken 17:18

« forrige - neste »

Brødbilsjåfør

Hei. Noen som kan anbefale en go Nissan forhandler med verksted i området rundt Trondheim?
Jeg vet at jeg skal bytte forhandler når leaf'n er tilbake nå.
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

El Prado

Trio på sutterøet var i alle fall kjent for svært god kundebehandling for noen år siden. De skulle få godkjenning for å reparere Leaf nå i høst. Kommer nok til å bruke dem selv om jeg jobber i Trondheim. Nissan i Fossegrenda kommer jeg ikke til å bruke pga. utrolig arrogant fremtreden!
Nissan leaf 2012, Hvit, 11500km-102000km

Think Classic 2000mod. Solgt

Brødbilsjåfør

Om du vil ha min personlige erfaring,så holl dæ langt langt unna. De er sikkert gode på Opel men Nissan leaf kan ikke selger mye om
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

Brødbilsjåfør

Da har jeg hatt service på Nardo bil orkanger(tidligere bjørnstad bil) å er veldi fornøyd. Imponerende å ha en samtale med en selger som faktisk har god peiling på leaf.... Arti. Men synd å måtte kjøre 10 mil kontra 5km for å ha en Nissan forhandler som har peiling.
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

Strømbil

Svart Nissan Leaf 2013.

Brødbilsjåfør

3800kr vistnok men Nissan som betalte min,da jeg har en stor krangel gående og de tilbydde gratis service som kompensasjon.
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

nordvik

Som Brødbilsjåfør sier her; Nardo bil, Orkanger er bra! Har gått over til å bruke de framfor Witro i Fossegrenda. For meg er det samme distansen til begge, så det spiller ingen rolle at det er på Orkanger. Litt rimeligere er de også
Stolt eier av ELektra; Sort Nissan Leaf 2012.

Midgard

Gammel tråd men jeg er helt enig.  Nardo bil Orkanger er min foretrukne forhandler. Har witro langt opp i halsen etter 2 bilkjøp der.  Leafen ble handlet på Nardo bil og er storfornøyd med det.  Verste eksempelet til nå er når xenon pæra på qashqaien gikk, witro ville ha 4000 for å skifte en pære.  Nardo bil kunne fortelle meg at de ikke kunne ta betalt for å skifte ei pære.  Betalte ca 800 for pæra og de skiftet parklysene til ledpærer uoppfordret og uten å ta betalt. Witro har også en utrolig arrogant og utrivelig tone til sine  kunder.
2014 Leaf tekna i farge kad (Elma?) hverdagsbil
2007 Qashqai tekna (Bjarne) hengertrekker og kajakkfrakter

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA