Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mitt Dekkhotell

Startet av TesLars, mandag 16. desember 2013, klokken 23:26

« forrige - neste »

TesLars

Er det noen som kommer til å fortsette med Mitt Dekkhotell etter gratisperioden? Synes 1545kr pr. sesong er overpriset.
Oslo
Black Model S

Stellar

Hvilken gratisperiode?

Dekk1 tar forresten 1040 pr sesong.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

TesLars

Her er eposten jeg mottok.


Velkommen til Mittdekkhotell!

Vi bekrefter å ha mottatt din bestilling på dekkhotell.

Hjulene vil bli hentet hos din forhandler TESLA MOTORS NORWAY AS - OSLO snarest og fraktet til vår avdeling på Ensjø.

Vi har registrert gratis dekkhotell frem til neste hjulskift, begrenset til 30.april 2014. Hjulskift er ikke inkludert.
Eventuell gratisperiode på denne bestillingen forutsetter at det dreier seg om nytt dekkhotell- abonnement
Deretter er prisen 1 545,- per sesong. Når tiden nærmer seg for hjulskift, kan du bestille time enkelt på mittdekkhotell.no.

Har du spørsmål, kan du kontakte oss på ensjo@mittdekkhotell.no.

Med vennlig hilsen Mittdekkhotell Ensjø

                           

Kundeservice

Tlf: (+47) 22 50 14 00



Besøk oss på nett!
Oslo
Black Model S

Viking

Min DS refererte til avtale med Mitt Dekkhotell, men når jeg tok kontakt fikk jeg opplyst standard priser. Har heller ikke hørt noe om gratis lagring fram mot våren. Må også selv frakte dem fra Tesla.

Alt i alt synes jeg prisen er for høy til at jeg gidder gå inn på dette.
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Gæsjan

Tror du finner langt billigere tilbud på vask og lagring av hjul hvis du forhører deg rundt litt
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

Milzit

Jeg har iallefall klart tatt dette uten at jeg fikk noe tilbud om gratis hotell første sesong..fikk også overført dekkene i løpet av vinteren fra Ensjø til rett i nærheten av en avdeling hvor jeg bor.

Frodebo

Med den prisen der er det ikke rart at de kan tilby gratis fram til neste skift. Har ikke hørt om noen som har vært i nærheten av denne prisen en gang.
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

TesLars

Ja, jeg tror jeg takker nei til det tilbudet etter gratisperioden til våren. Vet dere om dekkhoteller som er ganske rimelige i pris i Oslo? Og fikk dere forresten jekk med bilen da den ble utlevert?
Oslo
Black Model S

Leafern

Kan bekrefte at vinteroppholdet på mitt dekkhotell er gratis ved henting innen utgang denne mnd. Og hvis man spør hvor mye de skal ta for omlegging fikk jeg beskjed om Tesla betaler for dette, altså kroner null :)
Leaf 2012
S85 2013

RaBalder

Er nok litt forskjellige mail og avtaler som er med Mitt Dekkhotel.

Min lød slik (Ensjø):
--------------CUT
Etter utløp av gratisperioden står du fritt til å velge:
a) Fortsette avtalen til kr. 1 545,- pr.halvår
b) Avslutte dekkhotell uten hjulskift innen oppgitt dato (kostnadsfritt)
c) Avslutte dekkhotell med hjulskift innen oppgitt dato (tillegg for hjulskift)

--------------CUT

Så for meg ville dekkskift kostet ekstra.


Så jeg hentet ut dekkene og skiftet selv. Var tunge greier å lempe på :P

MyTess

Jeg fikk samme mail. Har aldri brukt dekkhotell før så jeg vet ikke om prisen er konkurransedyktig. Noen som vet hvordan dette tilbudet er? Evt har andre forslag til dekkhotell i Oslo?

toS

Jeg fikk "mitt dekkhotell "gratis fra desember til april. Kan godt tenkes dette hadde å gjøre med leveringsproblemer på felger men uansett veldig bra. Fikk ny pris forrige uke på ca 1200 for ny sesong inkludert omlegging. Dette er helt normal/god Oslo pris og ikke noe å si på. Dekkhotell lønner seg jo ikke isolert sett, men kan være en god løsning for dem med begrenset plass eller som bare vil ha det enkelt.

tony@lunatech.no

Bruker selv Dekk 1. Tror det normalt er 850 pr sesong, men PGA medlemskap i boligbyggerlaget betaler jeg 750. Inkluderer skifte, vask og lagring.. Dette er i Drammen, men skulle tro de kjører samme opplegg andre steder i landet.
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Sense

#13
Problemet med dekkhotell, er at selv om de vasker og monterer dekkene på bil, er det ingen av dem som plukker ut alle småsteinene som forringer dekket evne til å motstå vannplaning

Føler det er litt smålureri når de oppgir prisen pr "sesong" istedenfor årlig pris. Det betyr over 3000 kr. pr. år. Like greit å gjøre det selv. Mer skånsomt, og ikke risikerer du at en fjomp legger løftebokkene rett på batteri-pakken under bilen, heller.
Siden jeg har både garasjejekk og elektrisk muttertrekker og nok lagringsplass, gjør jeg det selv. Gjort på en kort time uten stress. Spart 1500 kr ;D.





Cato76

Syke priser dere har på dekkhotell... Jeg betaler 690,- pr sesong hos Dekknorge i Porsgrunn. Kunne nok spart alle pengene på å gjøre dette selv da jeg har plass i garasjen, men nå oppbevares dem varmt, vaskes og forsikres i tillegg slipper jeg å skifte selv  ;D
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA