Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvad gjorde vi før vi fik el-bil (Gamle synder)

Startet av PC, fredag 23. februar 2007, klokken 16:36

« forrige - neste »

PC

Hej jeg har taget tråden op fra det svenske elbil forum ;)

Jeg vedlægger lige et par billeder af min første Renault Clio - det er en model Williams fra 1994 8) En specialmodel som Renault fremstillede i et begrænset antal i anledning af at de som motorleverandør til Williams F1 team vandt F1 verdensmesterskabet for både kørere og konstruktører i 1992 og 1993 ;)

Jeg solgte bilen i 2003 og har i stedet købt 2 stk. Clio Electrique, en til mig selv og en til fruen - hun var ikke så begejstret i starten - de unge gutter holdt op med at vende sig om efter hende :P, men i dag ville hun ikke bytte tilbage ;)

Jeg mener også at el-bilerne er kommet for at blive og da jeg har haft min egen vindmølle siden 1987, burde jeg have anskaffet en el-bil for længe siden :)

Her er Renault Clio Willams-billederne:











Det var en dejlig bil - jeg kan godt savne den lidt en gang imellem :'(


hilsen Peter
1 stk. Renault Clio Electrique årgang 1998, 2 stk. Berlingo Electrique 1998, 1 stk. Saxo Electrique 1997 ;^)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA