Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har jeg nevnt at vi er lansert?

Startet av laumb, søndag 15. desember 2013, klokken 23:07

« forrige - neste »

laumb

Sjekk ut sidene våre! tocn.no


Merk: Ved registrering får du 2 e-poster. En for å aktivere bruker og en med detaljer om bestillingen.
Disse havner lett i spam-mappen (ganske logisk iom. at domenet er nytt blant spam-filtrene rundtom og de er utformet som alle andre "velkommen-mail".


Vi aksepterer pr. i dag Paypal-betaling og bankoverføring.
Vi jobber med å få på plass kortbetaling. Trolig ikke før utpå nyåret.



Meringdal

Dette må jo være alle teslaeieres julegave til seg selv - medlemskap i tocn? :-)

valvolainen

Har nettopp meldt meg og fruen inn i norsk elbilforening - noe som lar seg kombinere?

GBZ

Funnet på tocn.no:

Kombinasjonsmedlemskap

"Vi har fått til en unik avtale med Norsk Elbilforening der du som medlem i TOCN samtidig får medlemskap hos NEF mot et tillegg på 200kr pr. år. Normal pris på medlemskap i NEF er 365kr. Denne prisen får du uavhengig av hvilket TOCN-medlemskap du innehar - og du vil få muligheten til å oppgradere hvert år."

kjølholdt

LAUMB jeg venter fortsatt på e- postene. De har ikke havnet i spam filteret mitt.
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

laumb

De skal være sendt ut på nytt - men jeg har uansett mottatt PM'n din fra i dag tidlig. Svart deg der med brukerdetaljer. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA