Da har jeg endelig fått min RAV4 EV fra USA som ble bestilt for 4 måneder siden.
Har et par bekymringer allerede:
1. Det durer ganske kraftig når jeg lader den med en hjemmelader på 16A. Kia Soul'en vi har er helt tyst på samme lader. Noen andre som hører godt at den står til lading? Kan det være at det er batterivarmer som bråker litt?
2. Bilen rister litt ved kjøring. Kan være de splitter nye felgene/vinterdekkene som ikke er ordentlig avbalansert, eller er det starten på en breakdown av drivverket?
Skal bestille montering av Jdemo og få tak i en programmeringskabel og få fjernet den herlige ryggelyden og få lagd meg en ny nøkkel, da det bare fulgte med 1 stk.
Noen som har funnet noen bra løsninger på Navi og DAB+ til RAV'en?
Tenkte på en sånn GPS-Android sak fra eBay med DAB-adapter og overføring av lyd med FM:
https://www.ebay.com/itm/Android-8-1-9-66in-4G-Quad-Core-1080p-GPS-Navi-Car-Rearview-Mirror-DVR-Dash-Cam/401713229646Tenkte å feste den på dashbordet med en holder og har fått tak i et ekstra midtre toppdeksel til lufteventilene som jeg kan borre hull i og skjule ledningene.
Noen flere tips til kule gadgets eller matter, etc. man bare "må" ha til RAV'en?
Vi har hatt bensin-RAVer i flere og var utrolig deilig å sette seg inn i en "lydløs" RAV med litt trøkk i

Kia Soul blir konebil så jeg kan få med diverse oppussingsprosjekter, vaskemaskiner, etc. i en stor fin "extended" RAV.