Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Premium Center Console

Startet av Tønsberg, torsdag 12. desember 2013, klokken 07:00

« forrige - neste »

mr.rs4

I ettertid du har fått og montert midtkonsollen?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

krister461

Sitat fra: mr.rs4 på lørdag 03. oktober 2015, klokken 00:09
I ettertid du har fått og montert midtkonsollen?
Jeg innbiller meg å ha lest at noen måtte betale 1200 for skifte av mobil-dock i etterkant. Husker ikke hvor dessverre. :S

thilo

Sitat fra: krister461 på lørdag 03. oktober 2015, klokken 00:20
Jeg innbiller meg å ha lest at noen måtte betale 1200 for skifte av mobil-dock i etterkant. Husker ikke hvor dessverre. :S

Høres dyrt ut. Tok ikke mye tid å bytte den hos meg (feil dock var montert da jeg hentet bilen).
S85D rød - EL677xx (Tromsø).
Medlem i elbilforeningen og TOCN (signaturmedlem)

Speeder

Sitat fra: krister461 på lørdag 03. oktober 2015, klokken 00:20
Sitat fra: mr.rs4 på lørdag 03. oktober 2015, klokken 00:09
I ettertid du har fått og montert midtkonsollen?
Jeg innbiller meg å ha lest at noen måtte betale 1200 for skifte av mobil-dock i etterkant. Husker ikke hvor dessverre. :S

Det står skrevet noen få sider tidligere i denne tråden..
Kjører:2021 Model 3 LR & 2021 E-208 GT - Tidligere: 2015 Zoe 22kWh/43kW

thhalv

Sitat fra: bakskj på fredag 02. oktober 2015, klokken 22:06
Jeg fikk også først avslag på å kjøpe konsollen med kreditten min. En epost til regional manager løste det. Han bekreftet at midtkonsollen kunne betales med kreditten og konsollen er nå montert. Tok 6 uker fra bestilling til den er montert. Forøvrig fornøyd med alt unntatt docking. Den er udugelig på Samsung. Men har hørt iPhone er bra. 

Har forøvrig løst problemet med ladeplate istedet :)

Hvor finner jeg epost til regional manager (Oslo)? Vil selv prøve argumentere at det skal dekkes av referral konto, og hvertfall når flere andre har fått benyttet den muligheten.

Latterlig at de skriver til meg at jeg må betale fakturaen de har sendt meg og at de ikke kan endre det.

Eventuelt send meg en privat melding med epost adressen du sendte til.

bakskj

2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

thhalv

Sitat fra: bakskj på mandag 05. oktober 2015, klokken 13:18
Har sendt deg mailen på PM.

Tusen takk "bakskj". Tesla har nå akseptert at center console blir belastet referral konto. Tesla ordnet opp til slutt. Fortsatt en fornøyd Tesla eier:)

Stig O

#397
Da ble bilen endelig komplett etter over 2 års ventetid på carbon center console. Ble veldig fornøyd med carbonfolien jeg valgte.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

Wilma

Kjempefin. Har du foliert selv? Ble hele konsollen demontert?
S90D bestilt.
Levert 15.10.15

Stig O

Ja jeg folierte selv.Demonterte sidedeksel på konsoll for og komme til en skrue som fester dekselet. Enkelt og foliere selv.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

frosken

La merke til at interiørbildene av Model S nå viser en midtkonsoll med alcantara på flipp-opp-dekselet.

(Se http://www.teslamotors.com/no_NO/models under kapittelet «Bygget rundt føreren» - direktelink: http://www.teslamotors.com/sites/default/files/model-s-interior-with-next-generation-leather-seats.jpg)




Toonster

Sitat fra: frosken på fredag 23. oktober 2015, klokken 15:21
La merke til at interiørbildene av Model S nå viser en midtkonsoll med alcantara på flipp-opp-dekselet.

(Se http://www.teslamotors.com/no_NO/models under kapittelet «Bygget rundt føreren» - direktelink: http://www.teslamotors.com/sites/default/files/model-s-interior-with-next-generation-leather-seats.jpg)



Den burde strengt tatt vært inkludert i Premium pakken, om ikke standard.
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

krister461

Noen som har hørt noe rundt USB Type-C-kontakt i konsollen? Tesla Bergen visste ingenting...

Blir dumt om jeg må vente lenge og betale 1200 for å skifte til Type-C når det er en standard som kommer på mobiler allerede i dag...

Cookie Monster

2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

jkirkebo

Sitat fra: Toonster på fredag 23. oktober 2015, klokken 15:37
Sitat fra: frosken på fredag 23. oktober 2015, klokken 15:21
La merke til at interiørbildene av Model S nå viser en midtkonsoll med alcantara på flipp-opp-dekselet.

(Se http://www.teslamotors.com/no_NO/models under kapittelet «Bygget rundt føreren» - direktelink: http://www.teslamotors.com/sites/default/files/model-s-interior-with-next-generation-leather-seats.jpg)



Den burde strengt tatt vært inkludert i Premium pakken, om ikke standard.

Definitivt ikke standard, siden ganske mange ikke vil ha midtkonsoll. Den kunne evt. vært tilgjengelig som billlig (si 2000,-) fabrikkmontert utstyr. Jeg hadde blitt ganske irritert om jeg skulle kjøpe ny Model S nå og måtte bedt service-senteret om å fjerne midtkonsollen. Kan godt tenke meg at den ikke kan fjernes uten å sette spor heller, slik at andre deler kanskje må byttes.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA