Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det noen her som faktisk har kjøpt gulvmatter fra USA?

Startet av Royce1981, onsdag 11. desember 2013, klokken 20:11

« forrige - neste »

Royce1981

Hvor har dere i så fall bestilt de? Alle steder jeg har undersøkt sender utelukkende til US.

Ønsker meg tykke stoffmatter. :-)

Celter

Etter å ha lett lenge fant jeg noen som solgte "Lloyd's mats" til internasjonale kunder. Bestilte faktisk for 10 minutter siden. Frakten kom på drøyt 100$. Her er linken. Lykke til.

http://www.floormatexpress.com/lloyds
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)


hoffa

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Royce1981


toppi

Alt som kun kan sendes innen USA, kan JetCarrier sende videre til deg i Norge.
Fungerer veldig greit, har brukt de før.
Nå er Tesla mattene mine på vei over Atlanteren  :)
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

Stellar

Sitat fra: Celter på onsdag 11. desember 2013, klokken 20:49
Etter å ha lett lenge fant jeg noen som solgte "Lloyd's mats" til internasjonale kunder. Bestilte faktisk for 10 minutter siden. Frakten kom på drøyt 100$. Her er linken. Lykke til.

http://www.floormatexpress.com/lloyds
Frakt kom på $266 da jeg sjekket. Du har gjerne ikke bestilt alle mattene?
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

TS

Ja, fra Tesla Motors og de kom noen dager før snøen.. Etter 3ukers reise.
Imellomtiden leste jeg på forumet jeg at folk fikk kjøpt det hos Tesla i Norge..
Vet ikke om det var et lite parti eller er nok til alle..
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

EvenSteven

Nå har ikke jeg hatt bilen lenge, men synes standard mattene holder seg godt så langt!
Lagt gummimatte på 2. Seterad for kidsa. Billig pvc matte fra jula... Men gjør jammen nytten sin den óg. Og passer perfekt  ;)
Tesla S P85+ sølv

Postman pat

jula.no har en 100pct tilpasset bakmattelôsning for KR 149. ja du leste riktig.  matta til bagasjerommet de har er fantastisk til 299.  løp og kjôp....
torshov bilrekvisita har en årntlig god og passende matteløsning for foran som du kjôper for 299 kr.  da får du 2 bakmatter til overs du kan bruke i annen bil.

vh pp.  har kjøpt alt dette selv, så dette er utprôvd. jula sine var som om de var laget for TMS.
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

Tuxedo

Jeg kjøpte mine All weather mats direkte fra Tesla USA.  De leverer bare innen USA, men Jetcarrier.com ordner den biffen.  Tok flyfrakt, og fikk de under to uker fra bestiling.  Frakt pluss mva kom på 1 200 kr fra Jectcarrier.

toregrill

#11
Har lenge irritert meg over de kjiipe mattene som følger med bilen. Ekstra flaut når advokaten min skulle ha sin første testtur med Tesla i sommer da matten i passasjersetet lå krøllet bakover. Bestilte matter fra USA 16. September. De ankom nå for ca en uke siden. Kjempeservice og mattene ser og kjennes MYE bedre ut enn de originale.

Ta kontakt med ger.jones@comcast.net hvis noen er interessert.

Her er nettsiden deres.
http://formytesla.com/products/model-s/category/17-custom-floor-mats.html

For eksempler:
www.domainforimages.com
Tore Gran
Tesla Model S P85, Perlemor Hvit, soltak, stereo. Står nå endelig i garasjen og varmer sikringsskapet..

Kallagtunet

Å dokumentere sine lovbrudd på nett er ikke å anbefale....

frskby

Ja, bestilt fra Tesla i US og benyttet Jetcarrier. Dette er nå over 1 år siden.
BMW i3 2023-
NIO ES8 2021-
Mitsubishi i-Miew 2022-2023
Ford Mustang FE 2021-2021
MG ZS EV 2020-2021
Tesla Model X 90D 2016-2020
Tesla Model S P85 2013-2016

toregrill

Jeg har vel ikke brutt noe lover. Det var prisen på det de sendte.
Tore Gran
Tesla Model S P85, Perlemor Hvit, soltak, stereo. Står nå endelig i garasjen og varmer sikringsskapet..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA