Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sigarett-tenner

Startet av Warlock, fredag 06. desember 2013, klokken 16:49

« forrige - neste »

Warlock

Er det bare hos oss, eller er det et kjent problem at sigarettenneren ikke liker å holde på det man stapper inn i den og "spytter" det ut igjen? uansett hvilken enhet jeg putter inni der virker den også veldig slarkete....

Go-carter

TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Mircado


De gode, krammeldagse sitter godt, mens mange av de merket 'universell' sliter litt med å sitte godt i både Thinken og de andre europeiske bilene rundt om her. Bruker en solid, liten forlengerkabel fra en autobahnsjappe når det trengs, da sitter alt rett. 

Dessverre kommer mange dingser kun med 'universell' plugg nuhtildags - og at lverandørene selv finner på hva universelt faktisk innebærer (f.eks flyplugg og bilplugg kombinert). Men det finnes kanskje eksperter som vet bedre her?



--
Think City Zebra

haakon88t

Hadde samme problem selv. Kjøpte nettopp ny USB lader nå, Scosche reVOLT c2. Den har dobbelt uttak, og 2A lading på begge porter. Fungerer utmerket og sitter som støpt i 12V uttaket. Betalte 200kr m/frakt på eBay.
http://thewirecutter.com/reviews/best-usb-car-charger/
Think City 2008 (Zebra) PCU gen0 Km: 55.000 - Nytt batteri mai 2012. Jeg pendler til jobb med denne bilen 7,5mil hver vei.

Lene Jensen

Min er sånn også. Irriterende at GPSen stadig blir utladet og slår seg av fordi støpselet har gått ut av 12 volts-uttaket, og så må man stappe den inn igjen og slå på GPSen på nytt...
Kjører rød Think 2010 zebra fra januar 2013 - pendler 7 mil t/r
Ellers en Suzuki Grand Vitara 2009 som familiebil og trekkbil.

Warlock

@haakon88t: Genialt! Var lei av å teste forskjellige fra dx.com ;)
Bestiller meg en slik jeg oxo... :)
Takker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA