Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bjørns videoer

Startet av bb, torsdag 05. desember 2013, klokken 09:51

« forrige - neste »

dosmont

Gratulerer velfortjent :D
Depositumene er jo betalt, så det skal veldig mye til for at dette ikke går bra ;D
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

krister461

Gratulerer!

Jeg ser det spekuleres på FB om konkurranen er over eller om det er første man som får 10 utleverte biler som vinner. Men, i beskrivelsen av kampanjen står det "Den første personen som når 10 (ordrer) vil få hele bilen gratis."  og "Den første personen som henviser 10 venner..."  og dette har du alt oppnådd. De kan ikke gi bilen til noen andre fordi de måtte få utlevertt bilene før.

Videre står det "De blir invitert til å konfigurere bilen så snart alle de 10 vennene har tatt levering av sin Model S". Dette tolker jeg dit hen at Tesla vil unngå at man legger inn falske reservasjoner for å vinne. Men, jeg kan ikke skjønne at du skal bli mistenkt for det selv om en eller to av de som har bestilt via din link skulle ombestemme seg og kansellere. Og, det er vel sannsynlig at det fort blir noen flere enn 10 som bruker linken din uavhengig av om du oppfordrer til det eller ei slik at det nok vil bli minst 10 som får utlevert bil uansett.

Hadde jeg vært deg at jeg riktignok dobbeltsjekket med Tesla at du er garantert bilen, og så oppfordret nye kjøpere til å bruke andre linker. Det er lite vits i at langt over 10 personer bruker din link når de siste isteden kunne brukt andre eiere sine llinker. :)


Ellers gleder jeg meg stort til Model X-videoene dine! ;)

lurium

#932
Utrolig vellfortjent at Bjørn får X, tenk på alle de nye herlige videoene.
Samt X er vell enda mer "egnet" som bobil :)

Wow Bjørn er jo på 1.plass på globalt og lokalt :)

petersv

Dette var stas! Vel fortjent Bjørn, gratulerer! :D

MRT


Amoss

Sitat fra: Thomas M på lørdag 08. august 2015, klokken 10:43
Samt X er vell enda mer "egnet" som bobil :)

... og ikke minst som "Nimberbil". Tror han vil kunne få med seg enda mer "stæsj" i en X enn i TMS :) Ellers kan vi kanskje se for oss at de har lagt til en "Bjørn mode" (også kjent som "Camper mode") knapp i FW 7?

Uansett, henger meg med på gratulasjonene og krysser både fingre og kabler for at alle gjennomfører kjøpet så du får hentet ut den velfortjente premien!
Model S 85D

VL

Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

satheesh.net

Fantastisk! Gratulerer Bjørn! Du skal få en liten overraskelse når vi treffes neste gang...  ;)

Bjørn Tore Vibeto

Med Xén kan han jo også huke på en henger, da snakker vi muligheter for Nimber-oppdrag.
"Wattson"
Tesla Model S P85D Multicoated Red
Levert 24/2-15

Teslanewbie

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

vegardbr

Grattis!  :D Utenfor Norge er det oppnådd maks 3 reservasjoner pr. pers. 
P85 2014 - Trondheim

chal

Jeg gratulerer også! Vel fortjent!! Håper virkelig dette går veien helt imål!!

RunarBT

Sitat fra: Teslanewbie på lørdag 08. august 2015, klokken 08:34
Blir spennende å se hva bjørn finner på for å premiere dem som brukte hans lenke :-) ser for meg et videodokumentert besøk med den nye x til alle 10 som brukte hans lenke ..

Synes ikkje Bjørn skal tenke så mykje på å premiere dei. Dei har fått 10k i rabatt, og hatt gleden av alle hundrevis (tusenvis) med timer han har lagt ned i å produsere gode interesante tesla roadtrip videoer. :-)

Gratulerer Bjørn! Du har fortjente dette. :-D

Espen Hugaas Andersen

Ja, Bjørn burde premiere alle som har brukt linken hans og som har støttet han ved å lage noen spennende videoer om Model X. Det er nok.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

TorAtle

Sitat fra: Teslanewbie på lørdag 08. august 2015, klokken 19:12
musk twittrer til Bjørn :

https://mobile.twitter.com/elonmusk/status/630006872049737728
Vervekampanjen er antagelig over før bilene blir levert. Hvis en av kjøperne dropper ut av en eller annen årsak er den gratis X'n tapt. Hvis mulig så burde Bjørn prøve å verve noen til som backup..
Polestar 2
Taycan Cross Turismo i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA