Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gratis langtidsparkering for elbil i nærheten av Oslo S?

Startet av PSA106_2001, onsdag 13. august 2008, klokken 11:33

« forrige - neste »

PSA106_2001

Jeg begynner til høsten en ny jobb rett ved Oslo S, og ønsker tips og råd med gratis langtidsparkering for elbil i nærheten jobben. Det jeg fant var

1) elbilparkering i Grønland (4 plasser, litt skummelt der etter ryktet)
2) langtids kommunal parkering ved botaniske hagen (ikke lading, men gode plasser, trenger kanskje en sykkel)
3) langtids parkering ved kongens gate (ikke lading, nesten alltid fult, i mottsett kjøreretning)
4) saga p-huset (20 plasser, men i motsett kjøreretning), er det mulig å parkere der uten å lade?
5) Plasser som kommer ved Youngstoget....

Jeg kjører riksveien 4 daglig mot sentrum og er ikke avhengig av ladingen, finnes det andre muligheter som gateparkering i de boligstrøkene nærmere Oslo S?

ilmarw

Man kan stå i Saga P-hus uten å lade, ja. Ellers er det vel noen gater på Grønland hvor man kan stå, men jeg vil tro at man fort bruker en del tid på å finne plass hver dag. Skaff deg et Bysykkelkort?

ilmar
Polestar i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA