Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvem har TPMS-sensorer på lager akkurat nå?

Startet av erot, mandag 25. november 2013, klokken 21:56

« forrige - neste »

erot

Noen som vet? Mine to sett forsvant i postgangen og nå er avsender tom. Flaks! Utlandsbestilling tar for lang tid, så om noen har tips blir jeg overlykkelig...

Clandrel

Hvor kjøpte du de to settene som ble borte i posten? Dekk1 Lade?

/c

erot

Ja, men vil ikke snakke de ned for det. Skriver det på kontoen for hendelige uhell at en ung lærling som ikke kjenner til postens irrganger sender avgårde som brev ut i det store usporbare intet. Er rimelig sikker på at det ikke skjer en gang til  ;)

Jeg får leve med feilmelding til jeg får sensorer på ett eller annet vis. Jeg forventer at de kan avtale med min lokale Dekk1 å få sensorer montert kostnadsfritt i etterkant (er jo litt arbeid). Ordner de det så skal jeg være fornøyd.

Blir spennende å se om de evt dukker opp. Jeg fikk en postpakke etter 8 mnd en gang. Det var før sporingens tid. Den hadde vært på turne rundt i landet hele den tiden til tross for tydelig navn og adresse på pakken. Posten er et kapittel for seg.

Dekk1

Vi på avdelingen på Dekk1 AS avd. Lade, ønsker å få alle tilbakemeldinger som florerer der ute slik at vi kan forbedre oss i alle ledd.

Vi har hatt noe logistikkproblemer med posten og deres utsending av mindre pakker, men utrolig nok så dukker de fleste pakkene opp til slutt.

Men så dere vet det, posten har nå nye rutiner, de prøver å levere pakken 2-3 ganger før de legger igjen en lapp om at pakken kan hentes på posten.

Dette er noe vi har tatt til ettertraktning og sender nå ut alle pakker med sporing, slik at varene kan hentes ut med sporingsnummeret som tilhører pakken. (ref.Posten kundeservice)


Dekk1 AS avd. Lade

- Kristian


erot

Bumper denne opp igjen og blir veldig glad for tips om noen som kan levere i Norge nå.

Tempe Dekkservice

Sitat fra: erot på lørdag 30. november 2013, klokken 23:19
Bumper denne opp igjen og blir veldig glad for tips om noen som kan levere i Norge nå.

Hvis du klarer å vente en to ukers tid så har vi bestilt en 500 originale enheter :)

erot

Ser ut til at jeg bommer stygt på timingen da. Får vinterhjulene mine på slutten av uken som kommer, noe som sammenfaller med kaldere vær og sannsynligvis snø i Bergen. Har lite lyst til å ta av alle hjulene og legge de på maskinen igjen...

Tempe Dekkservice


erot

Takk for tips, men kanskje tvilsomt? Prøver i alle fall  ;)

krister461

Sitat fra: Tempe Dekkservice på søndag 01. desember 2013, klokken 22:17
du kan prøve å spørre han her om han vil selge sensorene sine? :)

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,10229.0.html
Takk for reklame, men "han her" har ikke fått bilen sin enda!;-) Kommer nok ikke til å selge sensorer separat uansett. :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA