Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mål og tekniske ting på TH!NK

Startet av Catalyzator, torsdag 07. august 2008, klokken 10:09

« forrige - neste »

Catalyzator

Da jeg forespurte TH!NK pr meil om bilens bagasjemuligheter kontra
det at jeg er rullestolsbruker og må medbringe disse "rullebeina" mine
i bagasjen for å ha nytte av å kjøre hit og dit var deres svar at:
"Den er svært romslig i bagasjen, skal vi sette deg på bestillingslisten ?"   :o   

Vel... Det virker noe useriøst å bestille en TH!NK uten å vite hvorvidt
jeg får inn i bilen det jeg har behov for å ha med meg og derfor spør
jeg nå på forumet her om noen har disse målene ?
Alternativt om noen kan måle bagasjens lysåpning i bakdøren samt
innvendig høyde og avstand innvendig bredde og lengde i bagasjen.
I gamle dager var det vanlig å oppgi slike data i brosjurer osv
men det virker som om dagens bilmarked, gjelder alle biler jeg har
tittet på, ikke informerer om slikt lenger og selgerene virker også
nesten irriterte når en maser om slike opplysninger...  ::) 

Jeg har tidligere spurt om dette i en annen tråd men aner ikke om
det har dukket opp noe svar da jeg ikke har klart å følge trådens
alle kommentarer osv.
Bor midtihuttiheitaskauen i Rygge, drømmer om å flytte til Hvaler, er periodevis rullestolbruker (vinglete formkurve) og drømmer om egen elektrisk bil. Kjører for tiden en arvet Suzuki Jimny 2007 mod og er medlem av Miljøpartiet De Grønne. Har prøvekjørt: 9.6.2015 BMW i3 og 16.6.2015 Mercedes B-Klasse Electric Drive og 17.6.2015 Nissan Leaf

cra

Får jeg fingrene i en ny think skal jeg ta disse målene prompte, men jeg antar at jeg må se meg slått om ikke lenge på den fronten....

For øvrig gjelder problemstillingen i stadig flere bransjer. De skilter med "bling-bling", men få tekniske data. Elkjøp er en versting der. Får "avis" fra dem hver lørdag, med knontilbud på 50" flatskjermer og gudenevethva. Men står det noen tekniske opplysninger som oppløsning på skjermen, antall tilkoblinger av ulike slag, fysiske mål osv? Neida.... Antallet tommer er stort sett det eneste. :(
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

ilmarw

Jeg lovet vel å prøve det, men rakk det dessverre ikke før jeg måtte levere den tilbake, beklager! Jfr. "den andre tråden".

ilmar
Polestar i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA