Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av E-golf

Startet av Sonus, torsdag 21. november 2013, klokken 09:24

« forrige - neste »

Nuvolari

Sitat fra: Sonus på lørdag 08. februar 2014, klokken 21:49
Fikk oppdatering i går fra forhandleren min og der ble det antydet bestilling i løpet av februar i systemet til VW. Ble bilen din lagt i VW systemet Nuvolari?

Om det ble lagt i systemet vet jeg ikke men dette er ihvertfall listen som danner grunnlaget for utleveringsrekkefølgen.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Gordon Retriever

I dag fikk jeg forhørt meg hos den lokale Møller-forhandleren, som bekreftet at de forventer at det blir åpnet for bestilling av e-Golf "i neste uke" - etterfulgt av et lite "kanskje".

Etter at jeg spurte om forventet levering av biler, konfererte selgeren med dataskjermen sin, og fant ut at offisiell introduksjon av e-Golf blir i uke 23 (dvs. første uke i juni), mens første leveranse av kundebestilte biler ventes i uke 25.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA