Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Statusoversikt - regneark

Startet av krister461, torsdag 07. november 2013, klokken 01:02

« forrige - neste »

krister461

Hallais.

Det kommer mye fin informasjon i tråden Når får vi bilene våre ?. Jeg tenkte å prøve å få organisert denne enda litt bedre slik at det blir lettere for oss å estimere våres egne leveranser.

Jeg har samlet en del info fra trådens siste sider i følgende regneark:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhloWOwPLEc2dFM0WXRVSFhLaTlUelpRN0pNVDhqbGc&usp=sharing

Her kan hvem som helst redigere og fylle på med sin info. Evt. kan dere legge til kommentarer her så skal jeg oppdatere. :)

Jeg vil prøve å holde regnearket sortert på P-nummer for de som har det. Og deretter bekreftet-dato. Men, de som vil gjøre det enkelt kan legge seg til i bunn så vil jeg sortere en gang i blandt.

Lille Lance

Sitat fra: krister461 på torsdag 07. november 2013, klokken 01:02
Hallais.

Det kommer mye fin informasjon i tråden Når får vi bilene våre ?. Jeg tenkte å prøve å få organisert denne enda litt bedre slik at det blir lettere for oss å estimere våres egne leveranser.

Jeg har samlet en del info fra trådens siste sider i følgende regneark:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhloWOwPLEc2dFM0WXRVSFhLaTlUelpRN0pNVDhqbGc&usp=sharing

Her kan hvem som helst redigere og fylle på med sin info. Evt. kan dere legge til kommentarer her så skal jeg oppdatere. :)
+1  :D
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Zneip

Jøss - denne var ikke dum....måtte ha vært tidkrevende å lese ut all den informasjonen ut av en tråd? Godt jobba :)
Nord Trøndelag | X90D

krister461

Det tok ikke så lang tid som man skulle tro. Mesteparten er copy-paste fra folks signaturer.

Flott at flere har lagt seg inn. For de som alt ligger der er det fint om de fyller ut blanke felt der de har mer info. :)

janmb

Bra tiltak.

Anbefaler også at vi prøver å holde lista alfabetisk - litt lettere å lese da...

Right-click på radnummer og velg "Sett inn 1 over" for å inserte ny linje om nødvendig.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

krister461

#5
Hmm, tja, den er kanskje lettere å lese, men vanskeligere å sammenligne rekkefølgen på når biler blir produsert og utlevert.

Jeg synes original sortering var bedre: Først etter P-nummer og deretter etter bekreftet-dato for de som ikke har P-nummer. Da skal man få sånn ca. rekkefølgen på når Tesla bør levere de ut.

Jaja, jeg legger på noen filter og fikser dato-formatene så kan man sortere som man ønsker selv. :)

Blir sikkert litt rot nå når mange er inne og redigerer samtidig.

janmb

Godt poeng. Jeg endret forøvrig ingen ting, bare satte meg inn der det passet.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

krister461

Sliter forøvrig med å få til sortering på dato. Den sorterer alfabetisk som om det er tekst. I verste fall får jeg endre datoer til ISO-format seinere (2013-09-15), da vil alfabetisk sortering fungere fint.

Men, jeg avventer de store endringene før aktiviteten har lagt seg litt. Kult at såpass mange fører seg opp! :)

turbolurbo

Fin oversikt!

Kanskje det skulle vært med et felt for hvilken båt bilen er på? Det er jo interessant info for sporing.

Jeg vet fortsatt ikke hvilken båt min er/skal på..
2019 TM3P

krister461

Tja, dette er jo ikke noe de fleste får opplyst vel? Prøver å holde regnearket noenlunde riktig, men legg det gjerne i siste kommentar-kolonnen. :)

janmb

Sitat fra: krister461 på torsdag 07. november 2013, klokken 10:32
Sliter forøvrig med å få til sortering på dato. Den sorterer alfabetisk som om det er tekst. I verste fall får jeg endre datoer til ISO-format seinere (2013-09-15), da vil alfabetisk sortering fungere fint.

YYYY-MM-DD er den mest fornuftige rekkefølgen uansett. Mest signifikant først.

Har kranglet mye med google docs på slike detaljer selv.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

krister461

Ja, Google docs ønsker MM/DD/YYYY som er tidenes mest håpløse datoformat. Har kjørt ISO-format nå. :)

turbolurbo

Sitat fra: krister461 på torsdag 07. november 2013, klokken 11:14
Tja, dette er jo ikke noe de fleste får opplyst vel?

Nei, nettopp. Så hvis noen greier å spore dette så kan det være til nytte for flere. Men, enig at kommentarfeltet kan brukes til dette.

2019 TM3P

Stiania79

S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

krister461


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA