Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladestasjoner offentlige

Startet av Cato76, mandag 28. oktober 2013, klokken 14:52

« forrige - neste »

Cato76

Oppretter ny tråd da jeg ikke finner tråd for dette spørsmålet.

Jeg er på tur til Stavanger og finner kun 16A ladestolper og et par Chademo stasjoner.
Er det noen som vet om Type 2 lading (11/22kW) i Stavanger eller Sandnes?
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

NTesla

Bor her i distriktet og vet bare om 16a og Lyse sine Chademo. Kunne gjerne tenkt meg en plass å ta i bruk min type 2 kabel, men tror den "nærmeste" er ved Haugesund. Meld gjerne ifra hvis du finner én.

Tesladigger

Sitat fra: NTesla på mandag 28. oktober 2013, klokken 17:57
Bor her i distriktet og vet bare om 16a og Lyse sine Chademo. Kunne gjerne tenkt meg en plass å ta i bruk min type 2 kabel, men tror den "nærmeste" er ved Haugesund. Meld gjerne ifra hvis du finner én.

Var ikke klar over at det fantes Type2 lader i Haugesund, vet du hvor denne er lokalisert.
Tesla MY LR
Div. elbiler siden 2013

NTesla

Beklager, var litt upresist av meg. Ser nå at den ikke åpner før til neste år.
Den kommer ved Amanda kjøpesenter i Haugesund i følge hurtigladekartet på elbil.no, mer enn det vet jeg ikke om den.

Tesladigger

Sitat fra: NTesla på mandag 28. oktober 2013, klokken 18:24
Beklager, var litt upresist av meg. Ser nå at den ikke åpner før til neste år.
Den kommer ved Amanda kjøpesenter i Haugesund i følge hurtigladekartet på elbil.no, mer enn det vet jeg ikke om den.

Ok, jeg var klar over at det skal komme en på Amanda senteret, men trodde jeg hadde gått glipp av at det var andre i dette området. Mange takk for avklaring.
Tesla MY LR
Div. elbiler siden 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA