Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Er vi en gjeng sytepaver?

Startet av arnljon, søndag 28. september 2014, klokken 13:21

« forrige - neste »

toppi

Noe syter, og mange er konstruktive.

Må selv nå få skryte litt av Tesla service.
Jeg har selv en rimelig feilfri bil, men opplevde disse stripene under speilende, og benyttet da muligheten til å oppgradere til innfellbare speil til en hyggelig pris. Teslaen skulle uansett inn til 1 års service, så dette ble gjort samtidig.

På servicen møter man bare blide og hyggelige folk, og bilen ble levert vasket og støvsugd  :)

Så oppdager jeg etterpå at det har oppstått en "lekkasje" fra vinduet helt foran på venstre side. Høres ut som om man kjører men et liten gleppe på vinduet.
Jeg tok kontakt igjen og forklarte hva som hadde skjedd.
Da kunne jeg umiddelbart velge dag hvor de kom hjem til meg med leiebil, hentet Teslaen, og så tilbake med Teslaen på ettermiddagen.

Dette er fantastisk oppfølging for en som er vant til elendig service og gretne folk hos Møller.

Fikk for øvrig utlevert en rimelig ny GLA 200 CDI 4matic.
Tenkte at det var jo flott, og den blir gøy å prøve.
Men så utrolig trist den egentlig var å kjøre  :o når en er vant til Tesla.
Dette er en bil som starter på 455 laken. Girspaken var kjent da  ;)
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

cra

Jeg tror nok at hva som er ment som syting og hva som oppfattes som syting er to soner som overlapper hverandre ganske mye. Man kan fint fortelle om alle småfeilene man har hatt på bilen uten at det trenger å være (ment som) syting, men andre kan likevel oppfatte det slik. At de som har hatt mange småfeil på sine biler får nok og trenger å få utløp for frustrasjonen har jeg forståelse for, og synes ikke nødvendigvis dette er syting. (Men andre kan sikkert oppfatte det slik.)

Forøvrig må jeg si at Tesla har vist en fantastisk vilje til å ordne opp når det har vært noe; det gjelder både småting og litt større ting. Hvis dette holder seg tror jeg de kommer til å få mange "livstidsbrukere". :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA