Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

GRUPPEKJØP fra Teslaccessories.com - center consoles +++CCI

Startet av Postman pat, tirsdag 22. oktober 2013, klokken 20:43

« forrige - neste »

valvolainen

Kan du ikke lage en poll, og ta med knapp ala 'Blank stemme - vil bare se resultatene'
På denne måten kan de som ikke skal bestille se fordelingen hver gang man er inne på en tråd istedenfor å bli 'fristet' til å stemme på noe man ikke skal ha.

Jeg er nok med på en basic.

TS

Bra tiltak, men jeg tror jeg venter med bestilling til prisen på Tesla sin er sluppet.

Har akkurat bestilt matter fra US til en drøss med penger for mye samtidig som jeg leser at andre har fått kjøpt de fraktfritt til US pris i Norge..


rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Hyperstress


Sitat fra: valvolainen på onsdag 23. oktober 2013, klokken 22:38
Kan du ikke lage en poll, og ta med knapp ala 'Blank stemme - vil bare se resultatene'
På denne måten kan de som ikke skal bestille se fordelingen hver gang man er inne på en tråd istedenfor å bli 'fristet' til å stemme på noe man ikke skal ha.

Jeg er nok med på en basic.

Eller så kan en trykke på "vis resultat" knappen som er der uansett..
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Lille Lance

#48
Bare for å være sikker ... er det disse konsolene vi snakker om?

Ops ... ser det nå ... Teslaccessories.com er ikke Tesla, skjønner jeg ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

vrom


larssto

Model S, Stavanger

Postman pat

Hadde en meget hyggelig  45 minutter's  skypecall prat med far og sønn i Teslaccessories.com, Matt Freeman.   OJ OJ OJ har vi mye å glede oss til.......

Først gruppekjøp CCI.   Jeg får  kjøpsbetingelser innen etpar dager og vi ble enige om  prising på 25-50-100 type volumer for å se hva vi får til.   Det er frakten som også spiser mye pæng.  Vi får Fedex hurtigfrakt og Sjøfrakt alternativ.   

SÅ Gruppekjøp matter: Så fikk jeg en ide å utnytte evt sjøfrakt bedre:  Teslaaccessories har noen matter, men de så ut som teppetype.  De skal nå se om de kan alliere seg eller for oss foreta et partikjøp av GUMMIMATTER  for vårt høstvær. De forsto hva vi er ute etter.   Om vi  kombinerer dette så kan vi fixe flere behov.  De forsker litt på dette.  I mellomtiden foreslår jeg at folk surfer litt på matter og kommer med innspill til meg over PM, så kan jeg spille tilbake til de.  Ideen er at de deretter slenger våre matter inn i heile CCI bestillingen, så vips har vi noe kostnadseffektivt for alle.

Dette er foreløpige sonderinger, så la oss se hva som kommer ut i annen ende.  More to come.

Se separat innlegg re NOSECONE!!!!   fyttikatta det hørtes gøy ut hva de driver med.


VH Postman Pat.
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

Postman pat

45 Min med Skypecall idag med Matt Freeman is Teslaaccessories.  Far og sønn.  Far i 50årene har hatt Tesla selv i over 1 år.

GRuppekjøp:  Får pristaker innen etpar dager.  Frakt er dødaren så vi får en dyr/rask ide og en "slow boat" billig frakt versjon.

Gruppekjøp 2: Sa til de at de måtte source noen ideer på Gummimatter ( Les ikke teppe og for norske forhold) til en lignende forsamling, slik at en ordre kunne kombineres med CCI eller redusere frakt for mange etc.   De er i tenkeboksen i noen dager.

Kommer tilbake med info om ikke lenge med noe mere konkret.  VH Postman Pat.

Mer moro:  Snakket om Nosecone prosjektet deres.... oj oj oj . Se separat innlegg.
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

Postman pat

sliter med å se den jeg postet tidligere- derfor re-post.

Hadde en meget hyggelig  45 minutter's  skypecall prat med far og sønn i Teslaccessories.com, Matt Freeman.   OJ OJ OJ har vi mye å glede oss til.......

Først gruppekjøp CCI.   Jeg får  kjøpsbetingelser innen etpar dager og vi ble enige om  prising på 25-50-100 type volumer for å se hva vi får til.   Det er frakten som også spiser mye pæng.  Vi får Fedex hurtigfrakt og Sjøfrakt alternativ.   

SÅ Gruppekjøp matter: Så fikk jeg en ide å utnytte evt sjøfrakt bedre:  Teslaaccessories har noen matter, men de så ut som teppetype.  De skal nå se om de kan alliere seg eller for oss foreta et partikjøp av GUMMIMATTER  for vårt høstvær. De forsto hva vi er ute etter.   Om vi  kombinerer dette så kan vi fixe flere behov.  De forsker litt på dette.  I mellomtiden foreslår jeg at folk surfer litt på matter og kommer med innspill til meg over PM, så kan jeg spille tilbake til de.  Ideen er at de deretter slenger våre matter inn i heile CCI bestillingen, så vips har vi noe kostnadseffektivt for alle.

Dette er foreløpige sonderinger, så la oss se hva som kommer ut i annen ende.  More to come.

Se separat innlegg re NOSECONE!!!!   fyttikatta det hørtes gøy ut hva de driver med.


VH Postman Pat.
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

ThomasBN

Er interessert to stk standard tan:-D Komplett mattesett i gummi er også svært interessant!

Lille Lance

Er det bare 1 skt koppholder i midtkonsollet til Teslaccessories.com ? Det er litt minus ... når kona og jeg er på Harry-tur  :o må vi ha plass til 2 stk kopper i midtkonsollet . Eller ser jeg feil?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Brede


Postman pat

var på Skype med Matt Pressman fra Teslaccessories.com igår i 45 min.    Priser og 2 type fraktalternativer kommer engang i neste uke.   Kommer tilbake.  VH PP.
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

Olav78

Model S P85
Model X 90D bestilt juni 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA