Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

är det någon som har installerat extraljus?

Startet av Sofie S, fredag 04. oktober 2013, klokken 23:50

« forrige - neste »

Nordtroms

Kunne man se for seg en løsning hvor ekstalys er montert bak en lett sotet nosecone. Da vil kun lyset sees ikke lysene. Bare en tanke her jeg sitter.kan dere som har fått bilene si litt om dere tror det er plass til det og om hvordan det er med kabling til ekstralys. Det må jo monteres bryter til dem også hvordan blir det å integrere dette med SW? Bore hull i interiøret? >:( :( :( :'( :'( :'( Tror ikke det.
P85 rød, alt untatt utvidet alarm og bakovervendte seter.

Cirion

Ser ut til å være god plass bak nosecone til noe smått... Men viktigeste av alt, + polen er jo rett der, samt en skrue for -...

Hadde slike på Honda'en:
http://www.myhellalights.com/index.php/default/auxiliary-lamps/halogen-lamps/micro-de-series/

Vurderte å flytte de over på Tesla'en når jeg fikk den, men fatter skulle absolutt ha bilen... Da fikk han lysene også.
Etter å ha kjørt TMS en stund, må jeg si at ekstralys savner jeg ikke i det heletatt.

Men jeg tror Micro De lyktene vil passe i grillen under skiltet.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Sofie S

Nu har jag köpt en sats Rayzer, jag hade inte hört talas om dom innan jag läste om dom här på forumet. Har dock ingen tesla ännu så jag vet inte om dom kommer att passa, är någon nyfiken är det bara och komma hit och prova 316 km från Verkseier Furulunds vei Oslo. Har: 400V/16A  Samt. 230V/16A o även en lekstuga att sova i.
Satsen kommer att få sitta i A2an (som har dåligt ljus) blir det bra så blir det en sats till TMS om den passar.
Ps mottog idag fakturan för bompengen i Oslo den 31/7 samt 1/8, SEK 90,59

Voll1

Det blir spennende å høre hvordan disse funker. Godt eller dårlig lys, for varm frontrute, lys som reflekterer i ruta, osv. Hva koster et slikt sett?
Model Y P   2022-
Model Y LR 2021-
Model 75X  2017-2021
Model 85S  2013-2018

Sofie S

Jag förstår utan att ha provat dom att det ju inte är pencilbeam, dom når upp till 400 meter. Det är för mig fullt tillräckligt att se vägen 15 sekunder på natten. Har just nu på en av bilarna 4st Hella Comet FF 200 Xenon som har extremt kort och bred ljusbild och jag är helnöjd med det ljuset.
Men jag tror att man på TMS nog även bör konvertera heljuset till xenon för att få ett jättebra ljus.

P85D+

Sitat fra: Nordtroms på fredag 25. oktober 2013, klokken 11:57
Kunne man se for seg en løsning hvor ekstalys er montert bak en lett sotet nosecone. Da vil kun lyset sees ikke lysene. Bare en tanke her jeg sitter.kan dere som har fått bilene si litt om dere tror det er plass til det og om hvordan det er med kabling til ekstralys. Det må jo monteres bryter til dem også hvordan blir det å integrere dette med SW? Bore hull i interiøret? >:( :( :( :'( :'( :'( Tror ikke det.

Trådløs bryter koster kun noen hundrelapper
P85D og 85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA