Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trebarnsfamilie - e-Niro eller ID.4/Enyaq?

Startet av Kruttbil, torsdag 04. mars 2021, klokken 20:20

« forrige - neste »

Wisd0m

Jeg hadde kjøpt "ventebil" og ventet på Enyaq. Nå er den så nærme at det er bare å vente.

Kristian O

Har du vurdert å sette den mest plasskrevende bilstolen i framsetet, og voksen nr to i baksetet?
Ein ting til; Tesla S kom tidligere med to barneseter i bagasjerommet. Er ikkje sikker på når denne muligheten forsvant, men om du vurderer brukt S er det verdt å sjekke. Du mister naturlig nok det meste av bagasjekapasiteten. Dei bakerste seta er heller ikkje egna for veldig små barn (les bruksanvisning).
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

vinterdekk

#17
Jeg tror du må prøve ut om det fungerer for dere med tre barnestoler. (E-)Niro er helt rå på plass i baksetet i forhold til størrelsen på bilen, føles omtrent luftigere ut «bak meg selv» enn bak rattet. Likevel, det fungerer bare akkurat for oss med ett barn i bakvendt stol, ett barn på bilpute-sete og en ungdom i baksetene. Som nevnt over kan man prøve to barn bak og ett forran.
På elbiljakt. Volkswagen ID.4 Pro 4MOTION AWD (2023).

Kruttbil

Takk!

Vi har nyleg prøvd e-niro, og med eitt sete framme og to seter bak går det så vidt, men det er rimeleg ukomfortabelt å trekke det kortaste strået om kven som skal sitte i midten bak på langtur 😂 Då hadde vi ein stol i isofix og ein beltefesta, så med beltefesta på førstnemnde kan det kanskje bli litt betre. Men Niro er uansett ein god kandidat, gitt at vi uansett må kompromisse på komforten til oss vaksne.

ID4 gjev så vidt eg kan skjøne ca fem cm meir plass mellom dørene (både oppe i skulderhøgd og nede i høftehøgd). Det er fem små, men verdifulle cm. Men det er mange tusenlappar å legge ut per cm! 🙄 Til gjengjeld får vi ein penare og nyare nybil, men det er jo formelt sett ikkje på prioriteringslista 😉

Eg kjenner ikkje breidda i Enyaq. Skulle ønske det var eit standardmål som blei lagt ut på alle bilar..
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

HouseGlover

Hvordan er vedlikeholdskostnadene med disse? Jeg mener å huske at Hyundai Kona har obligatorisk bytte av kjølevæske til 11K etter å ha passert 60.000 km, så en ny runde med kjølevæskebytte etter 120.000 osv. Blir som å bytte registerreim på fossilbiler.

Er det noe billigere på ID4/Enyaq?

Kruttbil

Det kunne eg gjerne også hatt innblikk i :0

Også om det er stor forskjell i prisen på bilforsikring mellom t.d. ein Kia og ein Volkswagen, som er ein større bil. Jamt over synst eg (som aldri har eigd bil før) at det er veldig vanskeleg å få oversikt over og lage eit "budsjett" over potensielle driftsutgifter på forskjellige biltypar.
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

02jan

Det er vanskelig å finregne drift /vedlikehold kostnader, men med ny bil , så er det de første 5 årene service, dekk og Bremseskiver som må byttes. Så har du forsikring og «Bensinkostnader(strøm)».

Det ukjente er hvordan du skal bruke bilen, siden du ikke har eid bil før og du har 3 små barn som vil være hovedbrukerne, så ville jeg valgt den som var mest mulig praktisk og sikker.

* hadde vært kjekt å ha budsjett på 800'-900, da hadde ingen av valgene vært svake eqc, etron55, X eller epace men siden du legger deg på et nøkternt 400+, så kan det være lurt å droppe fancy utstyr, ved å strekke budsjettet. 

Ved å velge nøkternt spekket bil, men med ryggekamra, hengerfeste og stoffseter + 3 sone klimaanlegg (viktig for de som sitter bak med god luft!).

Eniro er kjekk bil, stod selv 2 år på venteliste for så droppe ut, og venter nå på Skoda da jeg vil ha en praktisk bil til mitt behov.
 
Velger du iv60 eller en mer basis id4, så får du en mellomstor bil ungene kan «herje» og bruke, enten om du velger å beholde bilen selv ut levetiden eller videreselge, så er det færre som kjøper brukt som forventer at bilen er fullutstyrt og at lakk og interiør er som nytt. Slike biler kan også få litt striper, shoppingbullker og vaskes i Automatmaskin. For deg kan det bety et mer ubekymret bilhold i det daglige og økonomisk.
Skoda Enyaq 80x, Gjøvikbanen og Scott Spark/DBS 800 Offroad

Kruttbil

Her kom det mange gode poeng som eg ikkje har tenkt på. Av Enyaq-modellane har eg landa på at eg må ha minst iv80 (ikkje X, treng ikkje firehjuls) for rekkevidda sin del. Tilsvarande for ID.4, der sannsynlegvis Family-modellen passar best (får verken komfort+ eller trafikkstøtte+, men dei pakkane inneheld for det meste "kjekt-å-ha"). Prisen ligg dimed og vakar på halvmillionen utan at eg har putta inn noko særleg fancy utstyr :/ (alt etter definisjonen av fancy).


Ang. budsjettering av driftskostnader noterer eg meg:
- Service (dette er vel ein fast sum og faste intervall, vil variere mellom bilprodusentane)
- Bytte av bremseskiver (vanskeleg å føreseie kor ofte, men blir vel uansett likt uavhengig av kva bil eg kjøper)
- Forsikring (det er umogleg å samanlikne prisar, sidan desse blir sette individuelt, men jf. denne artikkelen er nokre modellar i gjennomsnitt dyrare å forsikre enn andre. Enyaq og Kia e-Niro er nemnt, men ikkje ID.4)
- Ad. dagleg drift (straum) får vi berre seie at det går på eit anna budsjett :)
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

02jan

.... og jeg utelot å skrive , låne-rentekostnader + verditap. Etter 5 års bruk må du regne 1/2 av verdi er forsvunnet (ved salg).
Skoda Enyaq 80x, Gjøvikbanen og Scott Spark/DBS 800 Offroad

Kruttbil

Verditap er også eit heilt eige budsjett.. :o Lån og renter har vi relativt god kontroll på, heldigvis.
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

JPM

Ville, som flere er inne på, sett etter en brukt TMS. Da får du plassen du etterspør. Hva som er best av enyak og id4, tror jeg er hipp som happ. enyak er noe større (har youtubet begge en del), mens id4 virker som en mer fancy bil. Takboks og hengerfeste fikser plassproblemet ditt.

Budsjettet ditt er noe trangt. Har du landet på det av nøkternhetshensyn, eller har banken sagt stopp der? Dersom du legger på 100K, får du utrolig mye mer å velge mellom.

Jeg har 2 barn, og en I-Pace. Funker utrolig bra. Nå har jeg startet å sykle til jobb, så vurderer å reservere meg en TMY, og selge Jaguaren.

vuk013

Hvis han legger på 100' får han kanskje flere biler å velge mellom, men de gir jo ikke mere plass? Kanskje med ett unntak, brukt TMX.

Kruttbil

Heisann!

Takk for innspel! Budsjettet er spikra og urokkeleg, slik budsjett helst skal vere :)

Plassproblemet for trebarnsfamiliar med barnestolar til alle tre er hovudsakleg breidda baksetet (frå dør til dør), ikkje den generelle størrelsen på bilen, lengda mellom framsete og baksete eller bagasjeromsstørrelsen. Vi kan fint spare på bagasjeplassen ved å reise utan barnevogn og alskens utstyr, men det er vanskeleg å finne bilar med stor nok breidde til tre seter i baksetet (slik t.d. fossilbilane Ford S-max og VW Touran har). Dette problemet gjeld også for bilane i høgare budsjettklassar, som Audi, Jaguar og Tesla (med unnatak av X, som har ei ekstra seterad å bidra med). Med eit spedbarn må vi nok også forvente å ha ein forelder i baksetet i lang tid, med ein unge framme og to ungar bak. Difor er det eit mål å gjere det minst mogleg kjipt og trafikkusikkert å vere den foreldren som må tvinge seg inn mellom barnestolane.

Ad forskjellen mellom ID.4 og Enyaq har eg inntrykk av at sistnemnde har pittelitt breiare baksete, men eg har endå ikkje komme meg til ein utstillingsbil for å få stadfesta dette.

Målt frå dør til dør er Kia e-niro 131 cm i både skulder og hoftehøgde (ved bruk av isofix, som nok er ei gløymesak for vår del, er det 36 cm mellom dei inste festepunkta).

VW ID.4 er 137 cm i skulderhøgd og 136 cm i hoftehøgd (og her er det 41 cm mellom dei inste isofix-festepunkta: Ingen melder seg frivillig til å sitte der heller ;)).

Så dersom Skoda Enyaq har berre ein cm eller to ekstra er det nok til å vippe vektskåla for vår del.  :P

Vi har vel i prakisk fått oversikt over det som finst i marknaden innanfor dei kriteria vi har sett oss ut. Det er berre Model X som er eit reelt alternativ, men det medfører anten massiv budsjettsprekk (pengar vi ikkje har) eller bil utan nybilgaranti.

Kunne vi venta til 2022 hadde retrobomba VW Buzz løyst alle våre problem med innstegspris på 400 000, 500 km rekkevidde og surfebrett på taket ;) Det vi treng er ein heilt normal og kjip fleirbruksbil/MPV som kan rulle og gå i mil etter mil, og det finst per i dag ikkje i elbilform.
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

Daniel_0007

Sitat fra: Kruttbil på onsdag 17. mars 2021, klokken 10:25
Heisann!

Takk for innspel! Budsjettet er spikra og urokkeleg, slik budsjett helst skal vere :)

Plassproblemet for trebarnsfamiliar med barnestolar til alle tre er hovudsakleg breidda baksetet (frå dør til dør), ikkje den generelle størrelsen på bilen, lengda mellom framsete og baksete eller bagasjeromsstørrelsen. Vi kan fint spare på bagasjeplassen ved å reise utan barnevogn og alskens utstyr, men det er vanskeleg å finne bilar med stor nok breidde til tre seter i baksetet (slik t.d. fossilbilane Ford S-max og VW Touran har). Dette problemet gjeld også for bilane i høgare budsjettklassar, som Audi, Jaguar og Tesla (med unnatak av X, som har ei ekstra seterad å bidra med). Med eit spedbarn må vi nok også forvente å ha ein forelder i baksetet i lang tid, med ein unge framme og to ungar bak. Difor er det eit mål å gjere det minst mogleg kjipt og trafikkusikkert å vere den foreldren som må tvinge seg inn mellom barnestolane.

Ad forskjellen mellom ID.4 og Enyaq har eg inntrykk av at sistnemnde har pittelitt breiare baksete, men eg har endå ikkje komme meg til ein utstillingsbil for å få stadfesta dette.

Målt frå dør til dør er Kia e-niro 131 cm i både skulder og hoftehøgde (ved bruk av isofix, som nok er ei gløymesak for vår del, er det 36 cm mellom dei inste festepunkta).

VW ID.4 er 137 cm i skulderhøgd og 136 cm i hoftehøgd (og her er det 41 cm mellom dei inste isofix-festepunkta: Ingen melder seg frivillig til å sitte der heller ;)).

Så dersom Skoda Enyaq har berre ein cm eller to ekstra er det nok til å vippe vektskåla for vår del.  :P

Vi har vel i prakisk fått oversikt over det som finst i marknaden innanfor dei kriteria vi har sett oss ut. Det er berre Model X som er eit reelt alternativ, men det medfører anten massiv budsjettsprekk (pengar vi ikkje har) eller bil utan nybilgaranti.

Kunne vi venta til 2022 hadde retrobomba VW Buzz løyst alle våre problem med innstegspris på 400 000, 500 km rekkevidde og surfebrett på taket ;) Det vi treng er ein heilt normal og kjip fleirbruksbil/MPV som kan rulle og gå i mil etter mil, og det finst per i dag ikkje i elbilform.

Nei desverre da har du nok bare 2 valg, enten kjøpe en diesel mpv eller droppe rekkevidde kravet å gå for psa/toyota firlingene med største batteriet og bare ha oftere stopp når man skal på langtur, nå lader de ganske kjapt og så trenger trolig ikke lade mer enn halvtimes tid for å kjøre 200 ish km.
Model 3 2019 LR Rwd

Roy Aasen

3-barns familie....
Jepp, elbil er langt fra egnet til alt.
Jeg hadde kjøpt en kort Vito eller noe lignende i ditt sted, holde på å jævles med lading og styr når man ikke MÅ er bare usch.

God tur..det kommer muligheter 2 - 3 år frem i tid antagelig. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA