Sitat fra: Trekkoppbil på I dag kl. 21:41Kjøpte noen 2012- og 2013-modeller i sin tid.Electrolux her på forumet, jobber med elbilutstyr. De tar jobb med å bytte ut kabler, og så vidt jeg vet også å bytte "pistol" på ladekabler. Ville sjekket han og firmaet opp, og sendt en forespørsel.
Den gang var det vanlig å sende dem til Evseupgrade i California, men jeg tviler på at de finnes nå. Det gjaldt å spørre om firmware for Europa, for at ikke TN-nett skulle bli tolka som jordfeil. Etter det jeg synes huske kunne de tjukke kladdene fra 2011- og 2012 justeres fra 6-20A, og den gikk til 16A etter hvert strømbrudd, mens den slange 2013 kunne justeres fra 6-24, og den huska sist innstilling.
Jeg syntes det var greit å kappe av pluggen og sette på CE-plugg den gang, men det ser ut som at du har en nyere modell med flere tråder, som kan indikere . Da ville jeg heller ha brukt en pigtail-overgang som man kan sette CE-plugg på, men det er vel for seint nå.
Det har vel vært noen hobbyprosjekter på å bygge om Evser.
Sitat fra: turfsurf på I går kl. 05:31Nei, det var fortsatt mange cm til kvitlinja, så den kan komme enda lengre unna den gule.Sitat fra: kaistian på lørdag 20. april 2024, klokken 18:32En positiv ting jeg merket var at i høyresving så hold den mye mer til høyre enn før, før var den så nærme gulstripa at det til tider var ubehagelig.Hvis den holder mere til høyre i høyresving så er den vel så langt fra gulstripa som den kan komme?
Noen andre som har lagt merke til det?