Er det sånn at de hurtigladerene alltid virker, (Tønsberg) kan det sjekkes på nettet, og er det ofte kø der? Og hva koster der?
Mvh Ole
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: timingbeltkiller på søndag 12. mai 2013, klokken 09:02Sitat fra: Olemann på fredag 12. april 2013, klokken 12:03http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-variant-4motion-bluemotion-gti-gtd-r-e-golf-3798104.html
Leste nylig at anslått kjørelengde var 175 km for Golf 7 i el-utgave, og det er for kort til hytta, skal iOn'en byttes må det bli med en 5 seter som takler minst 25 mil.
E-Golf – der Saubere: Nach dem E-Up (ab Herbst 2013 ) startet der elektrische Golf Mitte 2014. Der 115-PS-Elektromotor powert schon ab der ersten Umdrehung los. Das Mehrgewicht von 200 kg (Akkus unterm Sitz und Kofferraum) spüre ich beim Fahren nicht. 135 km/h sind drin, VW nennt eine Reichweite von 275 Kilometern. Nur den Preis noch nicht. Knapp 40.000 Euro spekuliert VW-Chef Winterkorn.
Falc09
26.01.2013,
11:51Uhr
E-Golf: 2014? Verschiebt man ihn von Jahr zu Jahr weil die Technik nicht passt oder weil es (immernoch) keinen Markt dafür gibt? Ich habe jedenfalls noch nie einen Ampera, Leaf oder MiEV, usw. in Privathand gesehen. Höchstens mal als "Eco-Image-Firmenwagen" größerer Unternehmen für den Stadtverkehr. Lieber einen bezahlbaren Hybriden, vielleicht unter der Hülle eines "Golf CC"?
Til det er å si markedet fins i Norge, USA og Kina. Og da spiller det ingen rolle om markedet ikke fins i EU.
Sitat fra: TS på tirsdag 30. april 2013, klokken 23:30
Er de fleste parkeringsplasser for elbil dimensjonert for småbiler, eller skal det gå fint å parkere en "elektrisk Panamera" på 2x5m uten å hisse på seg Leafer og trillinger som ikke får plass
??
Sitat fra: elektrolux på mandag 29. april 2013, klokken 17:50
Se: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,7745.0.html
Sitat fra: Lacaixxa på mandag 22. april 2013, klokken 07:45
For de som ikke ønsker å bruke mer enn 250.000 på bil skjønner jeg frustrasjonenen og behovet for å finne motargumenter. For mange av oss andre tror jeg denne tråden fremstår merkelig.
Sitat fra: F1 på tirsdag 16. april 2013, klokken 20:50Sitat fra: Olemann på tirsdag 16. april 2013, klokken 20:08Er ikke det litt sent? Myndighetene har lovet å verne elbil-fordelene bare til 2017.
Ser ikke bort fra at jeg også hiver meg over en Tesla Model S en gang uti 2014/15, når prisen passer meg og med mindre det kommer noen litt mer parkeringsvennlige biler med samme flotte batterikapasitet.
Mvh Ole
Da må vi utnytte disse 4 årene og frese gjennom bommen noen ekstra ganger hver dag, parkere gratis på off. plasser.selv om egentlig skal et annet sted .
Og avgiftskronene bruker vi på ekstra ferier.
Vi må nyte det så lenge vi kan.
Avgiftsstøvsugeren settes nok på igjen i 2017 når "alle" har elbil.
Sitat fra: hkaspenberg på søndag 14. april 2013, klokken 07:17
Ja, dette var full førsteårs service. Har vært hos BOS to ganger etterpå, først for å bytte bakseteramme (håndtakene for å legge ned sereryggen var blitt løse) og vakuumpumpe. Begge deler gratis på garanti.
;-)) Hans
Sitat fra: hkaspenberg på tirsdag 12. mars 2013, klokken 15:19
Akkurat tilbake fra første gangs service for BOS Skøyen. Ingen kommentar på isolert vanntank. Servicepris 1724.- inkl. MVA og en skvett spylervæske.
;-D Hans
Sitat fra: leafster på søndag 07. april 2013, klokken 09:22
Hvis golf-el kommer med 40kWh, noe som var antydet i den ene artikkelen (rekkevidde 275km) så skal jeg være rask med å stille meg i kø. Vi har Leaf som eneste bil, og en gang i blant hadde det vært greit med litt ekstra rekkevidde.