Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 535 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.


Meldinger - TB

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230
3406
Har bestilt tempmåler i fra Kina, samt skal handle blåtann-diagnoseplugg (OBD) med visning på iPhonen/pad. Må jo følge med litt...:-)
Hei
+1 her, bilen mangler ute tempmåler, og klokke. (Klokke finnes på GPS, når rute ikkje er programmert, men vil ha klokke når eg bruker GPS også. :-)) God montering av måler har eg ikkje fått gjort - ikkje klart å bestemme plassering.

Eg har ei tid undra på om det er støtte for blåtann-diagnoseplugg (OBD) på trillingene, til Leaf er det laga eige display, Leafscan http://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?p=182233 som viser meir nøyaktig info.

Men, slik eg har forstått kan ikkje vanleg ODB II brukes for å lese ut batteridata, så eg har ikkje testa med enkel blåtann-diagnoseplugg - har ein slik liggende, virker fint på fossilbilen med Torque på Android mobil.

Er det nokon som har testa? Kva for programvare må brukes? iPhone er nevnt her, meinar det ikkje virka med blåtann-diagnoseplugg på iPhone - måtte ha Wifi basert ODB? Men, dette var fossilbil - så mulig det ikkje er relevant i denne saken.

3407
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Dansk ladekabel C Zero
« på: Mandag 04. Februar 2013, klokken 23:11 »
Hei. Endelig har vi fått vår aller første bil og valget falt på en svart Zero importert i fra Danmark  :) Til vår overraskelse, fant vi ut i dag at ladekabelen ( 10 A) er et trefasestøpsel og fungerer ikke/passer ikke med norske stikkontakter. Stor sorg. Er dette noe som kan fikses lett ved at man rett og slett fjerner det danske støpselet og setter på et norsk støpsel på kabelen. Er det noe fare forbundet med dette?

Som nevnt i tråden, denne kontakt er ikkje trefase, men med jord, på eigen pinne. Ingen av trillingene kan bli lada med trefase.

Ps: Eg har også "Dansk" bil, men kjøpt via Norsk forhandler. Der var norsk schuko kontakt montert når eg henta bilen. Dette er ein 8 A ladekladd - ikkje 10 A.
Er denne bil kjøpt direkte / parallell importert frå Danmark?

3408
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Klokke ?
« på: Torsdag 31. Januar 2013, klokken 22:38 »
>Min i-MiEV 2012 har klokke. Det gjelder tydeligvis ikke alle trillingene?

C-Zero (og iOn) manglar to ting: ute temp måler, og klokke. Det finnes klokke på Garmin gpsen, men denne vises ikkje om ei rute er lagt inn.

Eg forsøkte fyrst med ein ute/inne temp måler lik den som er referert til lenger opp emnet her. Men, pga. lite lys i display / trykke inn knapp, så den har lite bruksområde om vinteren, når det er mørkt ute. Det er litt lys om det blir trykka på ein knapp, men då forsvinn nesten tala frå display - og lyset blender fører. Ingen god ide - må ha lys bak LCD display.

Eg har kjøpt denne:
http://dx.com/p/3-8-lcd-digital-clock-with-in-outside-thermometer-voltage-measuring-bar-for-vehicles-35152

Kosta mindre enn Biltema varianten, har både klokke, og ute/inne temp, og viser 12 V spenning. (Vises tydleg at 12 V batteri blir lada bra på trillingene, ref tomt 12 V på Leaf). Lys kjem frå 12 V, og tennes automatisk når 12 V blir kobla til.

Tanken var å montere denne under GPS, men mulig det blir litt smalt. Det finnes 12 V under foten til GPS, men har ikkje funne heilt ut om eg skal forsøke å hente ut denne, eller gå til 12 V uttaket. I kabel som går til GPS er det 5 V (USB) - så den kan ikkje brukes direkte.

Å få sensor ut har eg ikkje kikka på enno, enten via døra, eller ved gasspedal er nevnt.

Mulig montering på motsatt side, på høgre sida er enklare?

Her er ein annan variant, større display: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,6736.0.html

Gode tips blir motteke med takk.

3409
Elbilen i Samfunnet / Sv: Tom for strøm og forsikring?
« på: Torsdag 31. Januar 2013, klokken 18:17 »
Er vel mykje likt som om du går tom for bensin / diesel i "ingenmannsland" - bortsett frå at strøm ikkje så enkelt lar seg hente på kanne :-)

Om du finn nokon som vil slepe deg, så vil tauing fungere greit. Med girvelger i D vil bilen oppleve dette som ein lang nedoverbakke - og lade, men det blir jo tungt for den som sleper ;-) Er vel ikkje anbefalt av produsent, tauing skal foregå i N i følge manual...

Vanlig forsikring har ofte egenandel på kr 500 for å få bilen henta på plan til nærmeste merkeverksted. Har du eit medlemskap, eller utvida forsikring treng du ikkje betale dette (du har alt "betalt"..)

Meinar at det stod noko i brevet frå ishavskraft om dette - at du kunne sleppe eigenandel om du måtte bli henta?

3410
Elbilen i Samfunnet / Sv: El-bil parkering i Oslo sentrum
« på: Torsdag 31. Januar 2013, klokken 17:58 »
Eit spørsmål: Ved Akershus festning, i Kongens gate er det fjerna makstid for dei vanlege plassane, men det er 16 t for ladeplassane?

Slik dette må tolkes kan det her parkeres med elbil på vanlege plassar meir enn 24 t - og urskiva har ikkje noko praktisk funksjon?

Tips: Oversikt over kommunal parkering i Oslo:
http://www.bymiljoetaten.oslo.kommune.no/trafikk_og_samferdsel/parkering/gateparkering/

3411
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Reduksjon av batterikapasitet
« på: Tirsdag 22. Januar 2013, klokken 20:55 »
Sitat
Ja, du gjorde visst det. :) Men noe må jo uansett bli varmet opp av tapet, så da ville laderen blitt temmelig varm i stedet da. Men det virker som om tapet er mye mindre enn 10%, for det er ikke varmgang å spore noe sted.
Når lade kabel kobles til, så starter det ei vifte - og det surklar i kjøleveske. Dvs, varmen blir nok transportert vekk frå laderen? Tap i % skal eg ikkje uttale meg om.

3412
Når jeg skrur på tenninga med ladekabelen stående i, kan jeg bruke varmeapparatet selv om driftsbatteriet er utkoblet (rødt batterisymbol). Skulle derfor tro strømmen ble trukket fra laderen fra strømnettet. Men det gjenstår å sjekke. Er dette riktig kan alle trillingene forvarmes fra strømnettet, dog uten fjernkontroll.

På 2011 C-Zero blir det ingen varme så lenge ladekabel står i. Har testa fleire gonger å "starte" før eg tar ut ladekabel, vifta bles (kald) luft, radio, lys osv virkar, men ingen varme frå varmeapparatet.

Det er heller ikkje mulig å låse bilen når bilen er starta - og varmeapparatet dermed virker. Dvs, om bilen skal "gå seg varm" må den stå ulåst, sjølv om ved bruk av to nøkler lar den seg ikkje låse.

Dette er ein litt upraktisk konstruksjon når det er svært kaldt (slik som no). Slik eg har tenkt lar dette seg løyse slik:
- Ved bruk av kupévarmer (Defa eller liknende)
- Eberspächer
- Kjøpe I-miev 2012/13 i staden for C-Zero / iOn

Lista er i stigande rekkefølge ang pris :-)

Om det er mulig å legge på eit ekstra alternativ - programvareoppdatering så hadde mange C-Zero og iOn eigarar blitt glad. Det er lov å håpe.

3413
Slik eg har lest blir forvarme av I-miev 2012/13 aktivert ved hjelp av ein eigen fjernkontroll. Ingen styring via mobil som på Leaf? Dvs, det må vere satt inn ein mottaker i bilen, som kan starte forvarme.

Ved hjelp av programvare bør det (i teorien) vere mulig å aktivere samme funksjon i dei andre trillingmodellane, men det manglar eit brukergrensesnitt for å slå denne av/på. GSM-kort i nød-oppropsfunksjonen ville vere ein teoretisk mulig kanal for brukergrensesnitt, men ville brått føre til auka datamengde over denne kanalen.

Reknar med det er software som bestemmer at varme ikkje er mulig å aktivere så lenge som lading er kobla til på dei andre.

Men, Mitsubishi vil neppe gi vekk salgs-fordelen forvarme er for I-miev 2012/13 ?

Ein tanke kunne vere å gjere som ein del programmer, og også data maskinvare produkt, bruke lisensnøkkel for å aktivere ulike funksjoner i samme "boks" eller programvare fil.

Dvs, forvarme var ein opsjon som kosta x kr. Men, dette blir berre spekulasjon :-)

3414
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Reduksjon av batterikapasitet
« på: Mandag 21. Januar 2013, klokken 23:04 »
Det har ihvertfall jeg målt. 13,7A og 9,1A. Hhv. 3 og 2 streker pr. time.
Stemmer bra med det eg også har målt, 3 strek pr time med Charge-Amps kabelen stemmer bra. Litt over 2 t lader frå 50 til 100% - så eg bruker denne om eg treng rask lading - eller om kurs er belasta frå før - då kan den stilles til 6A. Tar lang tid, men det lades fint opp i løpet av ei natt.

Ulempen med denne er som Leaf folket påpeikar, mindre vinkel på håndtaket. (Pga. tett parkering mot vegg bruker eg ikkje denne heime..)

Ang. måling med billig Clas Ohlson måler. Eg har to stk, begge er samme typen, men den eine viser 15-20 v meir/mindre enn den andre. Dermed blir det ulikt effekt (W). Dvs, ikkje stol heilt på denne typen målere - dei gir ein god indikasjon, men ikkje nødvendigvis nøyaktige verdiar.

3415
Min erfaring med ESP lampane er at desse lyser når det blir ekstra kaldt, som under -15.
Lampene lyser når eg t.d. starter i -17, som det har vore ein del dagar i desember, og i januar.
Når det er "mildere", t.d. -13 er det ingen feil.

Har testa knappen for ESP, den virker korrekt på min bil. Når feilen er der har derimot knappen ingen effekt.

For min del har eg kjørt 5 - 10 meter, slått bilen "av/på", normalt 1 gong er nok, men 3.12 måtte eg gjere det tre gonger. Så er ESP lampene av som normalt - og feilen har ikkje dukka opp før neste morgon - om det fortsatt er kaldt nok.

Eg har ikkje vore til forhandler med feilen så langt, pga. feilen gjerne er vekk når eg kjem dit :-)
Dei vil også ta bilen inn, i varmen - og då er den vekk.

Som nevnt snakka for ei tid tilbake med ein iOn eigar, han hadde levert bilen inn med ESP feil. Han henta bilen, verkstad meinte feilen låg i knappen som slår av/på ESP. Dei hadde bytta denne. Før han var heime var feilen tilbake igjen... Dvs - det var nok ikkje knappen som var feil. Usikker om han har fått bilen tilbake.

Det er nevnt feil på ulike sensorer, blant anna for vinkel på forhjula - mulig det ikkje er likt på alle biler?

3416
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Servicehefte?
« på: Tirsdag 15. Januar 2013, klokken 23:21 »
Til min C-Zero var det heller ikkje med servicehefte. Det var tomt. Skulle sende i posten, usikker om det er gjort, hugsar ikkje no - må sjekke :-)
Manual var på Dansk, så det var ikke noko problem å lese :-)

Årsak til dette er truleg pga. mange biler er er importert (av forhandler) frå Europa, og dermed manglar det dei normale norske servicehefte, og manualer.

3417
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Setetrekk og gummimatter
« på: Tirsdag 01. Januar 2013, klokken 22:32 »
Har funne gummimatter på nett her:  http://www.gytisautek.no/Shop/Product/Mitsubishi-i-Miev-2010-Gulvmatter-4-stk/GAMIT-GM030
Det står denne info på nett:
Skålformet bilmatter:
  • 1 Individuell tilpassnings form til enhver bilmodell.
  • 2 Lett å vaske.
  • 3 Herdner ikke i kulde.
  • 4 Har ingen lukt også ved høyere temperaturer.
  • 5 Veldig slitesterke.
  • 6 Beskyter gulv og bagasjerommet fra vann og snø.
  • 7 Har høy overflate friksjon som holde ting på plass (f. e. bagasjerommet).
  • 8 Høy sidekant holder skitt og vann på matten.
Gulvmatter i kupé og bagasjeromsmatter lages av moderne plast materiell - polyuretan (PU) som tåler temperaturer fra -55°C til +55°C.
Gulvmatter festes til bilens originale festepunkter eller har innebygd fester til biler som har ikke fester fra bilfabrikken.

Mattene frå Gytis AUTEK kan anbefales. Ingen lukt, passar heilt i bilen, og høg kant, samlar godt opp snø, og fukt. Mattene for baksetene dekkar også "kardangtunnelen" ved at den eine matta er lenger enn den andre.

Det var rask levering, mattene var rulla samman, som gav rimelig frakt.

3418
Hei
Har sakna utetemp måler i C-Zero. Denne har både klokke, og inne/ute temp - har du eit produkt navn på denne? Reknar med bakgrunns-lyset brukar 12 v?

3419
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: ESP lampene lyser når det er kaldt
« på: Fredag 07. Desember 2012, klokken 23:32 »
Torsdag 6.12 - oppstart i -17:
- feil på ESP (to gule lys)
Eg skrudde bilen "på/av" ein gong, så virka det som før igjen.

Idag, fredag 7.12 - oppstart i -14
- ingen feil

Har testa ESP knappen, ved venstre kne, ingenting skjer når eg trykker på denne. Om bilen er "på" skal ESP då bli slått av/på normalt? Eg har ikkje testa å trykke på denne før / når det var varmere i været.

3420
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: ESP lampene lyser når det er kaldt
« på: Onsdag 05. Desember 2012, klokken 22:05 »
Eg har dei siste dagar opplevd dette:
Mandag 3.12 - oppstart i -17 C gav desse feil:
- lav batterinivå (GPS...)
- feil på ESP (to gule lys)
- vifta starta ikkje, ingen lyd / luft.
Eg skrudde bilen "på/av" tre gonger, så virka det som før, ingen ESP feil, og vifta starta som normalt.

Tirsdag 4.12 - oppstart i -17:
- feil på ESP (to gule lys)
Eg skrudde bilen "på/av" ein gong, så virka det som før, ingen ESP feil. Ingen problem med vifta.

Onsdag 5.12 - oppstart i -13:
- ingen feil

Snakka idag med ein iOn eigar, han hadde levet bilen inn med ESP feil idag, verkstad ringde han og meinte feilen låg i knappen som slår av/på ESP. Dei hadde bytta denne.

ESP feil er tydlegvis "normalt" i kaldt vær, og som nevnt i ein annan tråd, årsaken kan ha sammanheng med mindre restvarme enn i ein fosilbil. Dvs, fuktigheit tørkar betre opp?

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230