Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - TB

#2776
Citroën har valgt å skifte olje på reduksjonsgir på 40 000 km / 2 år.

Fordel er at metallspon i olja vil bli oppdaga tidlig, og dermed bør det ikkje skje havari av reduksjonsgir..
Usikker om det faktisk er utført oljeskift så langt, men har utført alle faste servicer så langt, så om Citroën ikkje følg service planen betyr det at dette er for ofte?

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,11901.msg170890.html#msg170890
#2777
Er få varer som har toll.
Det er eigne reglar for import av alkohol og tobakk, men dette er avgift - ikkje toll.

Eksempel på varer med toll er produkt frå landbruk og klær. 

MVA har nesten alle varer. Unntak for MVA for
- sending under 300 350 kr inkl frakt (Retta summen, ref pwb)
- bøker / aviser
- elbil
(og div. andre spesielle unntak, men ikkje relevant for import.)

Her står det om toll:
http://www.toll.no/no/handle-pa-internett/netthandel/
https://no.wikipedia.org/wiki/Toll
http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/fortolling-og-tollregler/toll-og-avgiftsregler-nar-du-handler-i-utenlandske-nettbutikker/tollregler-og-avgiftsregler-for-forskjellige-varegrupper
#2778
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Betaling av hurtiglader med sms
fredag 06. november 2015, klokken 23:13
Betaling med Vipps krev at mottaker og har samme typen konto? Ikkje kjent med at Vips brukes for å betale for hurtiglading. Det er fire ulike system for å betale for hurtiglading pr. idag:

- RFID, det mest stabile. Elbilforeningen sin brikke kan registreres mot alle leverandører. Registrering må bli utført ført brikka kan brukes.
- SMS, faktura via telefon.
- APP, EasyPark kan brukes på enkelte hurtigladere,
          Grønn Kontakt har eigen app som kan brukes.
- Betale i kassa, Statoil bruker denne metoden.

Finnes det og hurtiglader med bankkort / Visa / Mastercard? (Eg har ikkje sett det, men kan finnes..?)
#2779
Har oppdatert OVMS App. Meldinger fungerer igjen. Ser det no er mulig å lese av 12 V spenning via settings og "i".
Før kom det varsel når 12 V var svakt, men ikkje mulig å lese ut faktisk nivå.

Ser og at totalt antall km vises i lag med aktuell fart. Dvs, viser miles p.r. idag, men det vil sikkert vere mulig å justere til km seinare.
#2780
Ah - takk for info, dette hadde eg ikkje fått med meg.
#2781
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Garanti
torsdag 05. november 2015, klokken 23:47
#2782
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Garanti
torsdag 05. november 2015, klokken 23:45
Mitsubishi har fortsatt 5 år?
Citroën og Peugeot har 5 år på bil, og 8 år på batteri?

Bruktimport har normalt 3 år, mulig 5 år på batteri - frå første reg. dato.

Bytte av batteripakke har fortsatt fantasipriser, det vil koste mindre å kjøpe ein skada bil og hente batteripakke der.

Om ei celle havarerer er det mest aktuelt å bytte denne celle, eller modul. Det er ein tråd på forum som viser bytte - ein del skruer, men ikkje behov for spesialverktøy for å utføre reparasjonen.
#2783
OVMS app på telefon / nettbrett slutta 22.10 å sende varsel om stopp av lading. Normal bruk og status i app fungerer fint, det er berre "pip" på telefonen som har stoppa. Har forsøkt å starte OVMS "boksen" på nytt, men ingen forskjell.

Andre som opplever samme? Har ikkje aktivert SMS varsel p.t. - kan prøve å aktivere denne igjen - og sjå om det fungerer.
#2784
Eberspächer laga i 2011/2012 eit ferdig sett, basert på Hydronic II C D5S som passer "rett inn" i trillingene sin veskebaserte varmekrets.
Har sett oppgitt pris mellom 19 - 30 000 inkl mva, med / uten montering - og modul for start via mobil.

Dette sett var godkjent av Mitsubishi, usikker på Citroën, Peugeot har aldri godkjent dette offisielt.

Uavhengig av kva bilprodusentene meinar - det var omtalt at drivstofftanken ikkje var godkjent - og settet ikkje lenger i salg. Uansett, det er berre tanken som er spesiell - resten er standard deler. Finnes sikkert ein tank som passer.

Det er ikkje så mykje plass i trillingene, dvs. montering foregår under bilen, tar nok ein del tid både for dei som har gjort det før og om du vil prøve sjølv. Må koble inn kabler på kupevifta - slik at denne går om varmer skal fungere som parkeringsvarmer.

Eberspächer har i seinare tid laga brenner for bioetanol. Fordel er mindre lukt. (Hydronic II C D5S brenner diesel.)

Her er ein tråd som omhandler Hydronic II C D5S: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,4793.0.html

Her er ein artikkel på elbil.no: http://www.elbil.no/nyheter/elbiler/491-kjorelengde-og-kupeoppvarming-for-i-miev

(For min del har eg vurdert dette, men sett auken i CHAdeMO ladere, som både fungerer, og faktisk er ledig har gjort at det mindre aktuelt. Kan lade mange gonger for 20 - 30'...)
#2785
Når AC-kompressor er kobla vekk, fungerer hurtiglading som normalt, eller må AC fungere for å sikre kjøling?

Tenker - garanti går ut på mange trillinger nærmeste tida . AC-kompressor er neppe rimelig? Ein enkel fiks er å koble ut AC - og bilen fungerer (nesten) like fint, uten AC... ?
#2786
e-Golf / Sv: DAB+ Adapter på importerte E-Golf
onsdag 04. november 2015, klokken 08:53
USB dab adapter du linker til krever pc for å fungere. Årsak er denne typen adapter innheld berre radio delen. Resten ligg i driver.

Finnes USB til MP3 "adapter" som kan brukes i bil, der Dension USB er ein kjent variant. Radio i bilen "ser" radio kanaler som MP3 filer.

Treng ekstra DAB antenne, og kan bruke lang tid på å skifte kanal.
#2787
BMW i3 / Sv: Elektronisk kjørebok
søndag 01. november 2015, klokken 12:39
Eg har brukt Quicklog i fleire år, fungerer bra den. Ingen installasjon i bilen, app er på mobil.
Bruker litt ekstra straum, men lader ofte telefon i bilen uansett.

ODB porten er i bruk av OVMS.
#2788
Sitat fra: B-flat på torsdag 29. oktober 2015, klokken 06:55
Kom over denne siden her, riktignok for C-zero, men gir vel en oversikt over hvilke komponenter som trengs for å bytte orginalradio til DAB+:
http://transmedia.mystore3.no/products/pakketilbud-citron-c-zero
Denne ser ikkje dum ut... spesielt smart å bruke den eksisterende antenna, blir nok betre enn DAB antenne limt på glaset. Nokon som har erfaring med Pioneer DEH-X8700DAB radioen?

RetroGarasjen er ikke så langt vekke, mulig sjekke det ut.
#2789
På min 2012 C-Zero fungerer dette heilt fint. Har alltid eit barnesete, men har og i periodar to stk bak. Aldri noko varsel om at belte manglar. (Det lyser rødt i ca 15 sekund, så slår lyset seg av, men ingen pip.) Dei siste dagar har eg ei pappkasse i det eine baksetet, ingen piping av denne heller.

Passasjersete framme kan det nok bli litt piping, men eg brukar ha pcen bak. Mulig det er oppgradert på nyare modellar til å vere meir aggressiv?

Burde vere enkelt å "løyse" dette. Løft opp puta bak, og finn kabelen som går ut av puta. Ta ut kontakten - så bør ingen fleire varsel komme. Greit å notere seg at det er gjort - så er det enkelt å sette kontakten inn igjen - og bilen er som før igjen.

Samme for sete framme, her er det og ein kabel ut under. Har du nyare modell er det og setevarme til passasjeren, så greit å ta ut korrekt kabel.  ;D
#2790
Kia Soul EV / Sv: Hjemmelader ??
torsdag 22. oktober 2015, klokken 20:31
Sitat fra: Meldola på torsdag 22. oktober 2015, klokken 14:49
Hei! Har ett 400v 16a uttak på veggen(rødt stikk) jeg fikk montert i forbindelse med at jeg kjøpte en Tesla. Kan jeg bruke denne til noe fornuftig til Kiaen også eller må man da til med en hjemmelader?   
Fleire alternativ for å bruke denne kontakten:
- "Heimelader"
- Ladekabel med rød kontakt
- Overgang frå rød kontakt til schuko.

Felles for desse alternativ er at du kan lade Kia EV med 16A x 230 V = 3,7 kW

Kia EV berre støttar lading med ein fase, for å lade med meir enn 16A er i teorien mulig via trafo, 3 x 16A skal gi 11 kW, der maks for Kia er 32A x 230 =  7,3 kW.
Spørsmål om det vil vera enklare å legge opp ein større kurs?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA