Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - TB

#2671
Målt meir i kveld. Ser eg har brukt feil nummer rekkefølge for pinner. Har funne fast +12V og lys sensor:

Quadlock A - den store delen:
Pinne 12 – Tenning På/Av +12V

Quadlock B, kvit liten kontakt under den store:
Pinne 5 – Auto bakgrunnslys
Pinne 1 – Konstant +12V

Sjå ellers bildet som er lagt ved. Dette er bilde frå min eigen C-Zero.
#2672
Sitat fra: Blyfri på torsdag 11. februar 2016, klokken 22:55
Standard (?) Quadlock pinout her: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Connectors_for_car_audio
Dette stemmer altså ikke for C-zero/iOn.
Stemmer og stemmer... tja.. det er mange måter å legge ut signala på.
Dette vanleg i følge karen ved Dynabel.

Men, trilling kjente han ikkje. Men, det er ting som tyder på at trillingene også har varianter seg i mellom, avhengig av kva for radio som er originalt montert. Det er og ting som tyder på at Can bus brukes på C-Zero og iOn, men ikkje på i-Miev.

Og - verdt å ta meg seg, Fakra (Quadlock) kontakten har tre deler, eg har omtalt del A. Mulig det finnes fast 12V i del B eller C.
#2673
Var innom DYNABEL AS, Tvetenveien 32 igjen i kveld. Her tok dei utfordringen.

Testa med ein CALIBER ISO-adapter - rac2501

Etter ein del testing, og måling vart det til slutt liv i radioen. Ved å bruke nummerering som vist i tegning under var det desse pinnar som vart brukt:

- Pinne 9 12 gir signal om tenning på/av.
- Pinne 14 15 gir eit svakt på/av signal. Om dette er signal for lyssensor, dimme ned display på radio er ikkje avklart. Var mørkt ute når det vart testa så ikkje 100%, men det kan vere dette signal.

Konstant 12V vart henta frå pinne 1 i ODB kontakten. Fant ingen pinner med konstant +12V i Fakra kontakten.

På denne måten vart det testa å slå av/på tenning - og radio slå seg av på, og den hadde konstant +12V.

Pga. konstant +12V mangler vil Citroën ISO-overgang m/CanBus-interface neppe klare å gi spenning til radio i C-Zero?

Det eg manglar er av kabler er  "Citroën, USB-overgang" Overgangskabel for bruk av originalmontert USB-inngang.
#2674
Sitat fra: psyfoon på torsdag 11. februar 2016, klokken 00:21
Hadde vært genialt med en slik som kunne gått på batteri og hatt app styring fra mobilen. Da kunne man hatt den montert i bilen og styrt varmen fra mobilen slik som mange andre elbiler  :)
Kan løyses ved hjelp av:
- 433 MHZ transceiver
- Ein form for mikrokontroller, Raspberry Pi , Arduino, eller OVMS "boks".
- GSM modul (Ved bruk av OVMS er det ikkje behov for denne.)

Denne modulen blir plassert i bilen, henter 12 V frå bilen, slik som OVMS. Tar imot kommando via SMS / GRPS, som sendes til bilen via 433 MHz kommando som etterlikner fjernkontrollen.
Pga. begrensing i bilen kan varme berre bli starta når ladekabel står i. Å ta vekk denne sperre er meir komplisert.
(Ein kjent løysing er Eberspächer brenner, den treng ikkje ladekabel for å starte )

Dvs, ikkje rett fram, men i prinsippet "enkelt".
#2675
Sitat fra: Blyfri på torsdag 11. februar 2016, klokken 08:02
Jeg fikk +12 V ACC og jord på 12 og 16, men husker ikke hvem som var hvem (tror det var motsatt av "standard", men det var lett å måle). Fant ingen plugg i Fakra som hadde +12 V fast, la opp egen ledning.

Ah - då gir det mening med Citroen sin kabel, men manualen er misvisende pga. den viser til at pinne 1 i ODB 2 kontakt skal brukes i det tilfelle der pinne 15 i Fakra kontakt ikkje gir ACC / tennings signal.
Forklaringa er nok at kabel og manual ikkje er laga for C-Zero.
#2676
Ved hjelp av ein slik 433 MHZ transceiver kan det vere mulig å "ta opp" signala" som fjernkontrollen sender ut - og dermed reprodusere dei. Ulempen er naturligvis at fjernkontrollen blir fysisk mykje større.

Fordelen at det vil vere mulig å programmere inn t.d. fast tid for å starte varmen, og det er og mulig å programmere inn at varmen skal bli starta fleire gonger.

http://www.rfxcom.com/epages/78165469.sf/en_GB/?ViewObjectPath=%2FShops%2F78165469%2FCategories%2FTransceivers
#2677
Ikkje godt å vite kven ein skal stole på her nei...  :o

Har undersøkt nærmere ang. overgangen Bøhm Auto kan skaffe. Den har varenummer 9706AN, og eg fekk med ein monterings anvisning.

Ref monterings anvisning skal ekstra kabel til ODB 2 brukes om det ikkje finnes signal av typen APC / ACC på pinne 15 i FAKRA kontakt.

Eg målte med multimeter i kveld. Pinne 15 gir ca 10 V når tenning er på og 0 V når tenning er av. At det viste 10V og ikkje 12-14 V er mulig eg ikkje hadde godt nok jordingspunkt?

I følgje det eg har funne på nett har enkelte bilar bytta om pinne 15 og 16, normalt er 15 +12V og 16 tenning, men det kan og vere omvendt.

Målte og pinne 1 på ODB kontakten. Denne gav +12 når bilen var av, og +14 når bilen var på. Auken på 2 volt pga. lading av 12 batteri starter.
I følgje standard ODB2 er det pinne 16 som skal ha +12V.

Slik eg kan forstå er det berre å montere inn radioen, ingen CANbus, eller behov for å hente ekstra spenning... +12V og tenning pluss signal finnes i FAKRA kontakten er det berre å koble til – dvs rett fram...  eller - tar eg feil...?
#2678
Det er pussig ja, spesielt med tanke på at Bertel O. Steen i mars 2015 kjøpte 100 prosent av aksjene i Citroën Norge.

http://www.dn.no/privat/dnBil/2015/03/12/1203/Bertel-O-Steen/bertel-o-steen-overtar-citron
#2679
Takk for nyttig svar. Var også innom Bøhm Auto idag (bil på PKK).

Her var svaret å hente +12V slik at radioen automatisk går av og på med tenningen frå ODB2 kontakten. Dei har som originalvare ein overgang nesten lik som Biltema overgangen, med eigen ekstra lang kabel til ODB2. Det var ingen Canbus tolking i denne overgangen, berre ein ekstra lang kabel.

Overgang for fakra-antennekontakt i bilen til DIN-kontakt i spiller var og med. Dei kan og levere FM -> DAB splitter slik at bilens antenne kan brukes til begge deler. Det var ingen antenne forsterker innebygd i bilen som vil filtrere vekk DAB signalet.

Ser ut som eg berre må starte i ein ende og teste her :-)
#2680
I følge Oslo Bilstereo AS har C-Zero og iOn CanBus. i-Miev har ikkje CanBus for å slå på/av radio.

Dei kunne ikkje skaffe "Citroën, ISO-overgang m/CanBus-interface (singlefunk.)" - dvs forslaget var å legge opp +12V frå sikringsboksen.

Andre som har erfaring på området?
#2681
Har funne at DYNABEL AS, Tvetenveien 32 har det meste som skal til på lager.

Men, dei kan ikkje skaffe:
-    "Citroën, USB-overgang" Overgangskabel for bruk av originalmontert USB-inngang.

-   "Citroën, ISO-overgang m/CanBus-interface (singlefunk.)".

I følgje Dynabel var det ikkje behov for Citroën, ISO-overgang m/CanBus-interface (singlefunk.) men dette kunne dei raskt teste ut for å vere sikker.

Er det andre som har testa å bytte radio som har sett Citroën, ISO-overgang m/CanBus-interface kreves for å få radio på/av automatisk?

Om det ikkje fungerer uten blir det upraktisk.
#2682
Sitat fra: elektrolux på mandag 08. februar 2016, klokken 20:23
Elegant, men lurt å skaffe en dummy for å parkere pistolen mellom bruk.

Kjenner til flere historier om at det blå støvdekselet på pistolen slipper vann inn men ikke ut når den står i en slik stilling som bildet viser.
Har montert type 1 pistol feste, (levert av deg..) men bildet er tatt før.. dvs, den er ikkje med på bildet...
#2683
Her er ein variant av oppheng av ladeboks. På bilde er ikkje festebrakett for type 1 pistolen montert, men har dette også.
Fordelen med boksen er at lysa vises slik at det er ikkje behov for å ta ut ladekladden.

Plastboksen som er brukt er ein stolpe til Vindex Gjerde. Det finnes ulike variantar til å sette på toppen.

Edit: Retta retningen på bildet, og endra teksten litt.
#2684
Sitat fra: Mr.Zero på mandag 08. februar 2016, klokken 16:34
Du finner en tråd om dette her på forumet. Bilder og alt! Let!  :)
Og når ein først har gjort det finn ein ut det tar lenger tid å leite etter manual enn å skifte :-)

(Ironisk nok: Bytte av hovedlyspære er ein heilt annan sak...)
#2685
Oslo og Akershus elbilforening / Sv: Helgeparkering Oslo sentrum
mandag 08. februar 2016, klokken 18:10
Sitat fra: pkhamre på mandag 08. februar 2016, klokken 12:59
Det er min faste parkeringsplass i Oslo sentrum. Utenom arbeidstid er det alltid type2-ladepunkter ledig.

Men hvis jeg husker riktig så er det 14-timer maks parkering der. Men det gjelder kanskje bare den ene siden? Jeg skal bortom etterpå og kan ta en titt om ønskelig.
Skal ikkje uttale meg om ladeplassene, men plassene som ikkje er ladeplasser har ingen maks tid i Kongens gate meg bekjent. I så fall har det blitt endra nylig?

Dvs, metoden kan vere slik: Parkere på ladeplass, lade opp bilen. I løpet av laurdag, flytte bilen til plass uten tidsgrense.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA