Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - TB

#2656
Alt det andre / Sv: Hydrogenbil
torsdag 25. februar 2016, klokken 07:57
http://mobil.rb.no/forst-med-hydrogenbil-i-norge/s/5-43-121546

Dette skal vera den fyrste som er levert til privatperson, i august 2015.
#2657
Elbiler i media / Sv: På an igjen - ikke nok strøm til elbiler
onsdag 24. februar 2016, klokken 23:25
Sitat fra: ladov på onsdag 24. februar 2016, klokken 19:14
Det er kun mellom bil og ladepunkt, bilen sjekker jo ikke effektsituasjonen i nettet. Selv om det altså *burde* være en enkel sak å gjøre det i software. Og selv da så bør det aktiveres som standard, så folk faktisk bruker det.
Ein løysing er insentiv som gjer det lønnar seg å investere i utstyr som fordeler forbruket. For større anlegg har det vore ordning der kraftselskap kan koble ut. Kunden har fått rabatt på kraftprisen. Typisk elektrisk oppvarming med olje som alternativ. No er oljefyr i stor grad på veg ut - så det må andre alternativ på plass.

I forbindelse med innføring av AMS målarar har det vore omtalt det skal bli innført effekt ledd og for private hushald. Dermed vil det vere noko å tjene automatisk utkobling av "unødvendig" last i periodar forbruk er høgt. Lading av elbil og varme vatn er enkelt å utsetje ein periode - slik at det blir mindre toppar i forbruket.
#2658
Sitat fra: nofuelno på mandag 22. februar 2016, klokken 17:31
Hvis det viser seg å være feil på Charge Amps kabelen, får du byttet den inn hos www.nofuel.no
Usikker på om bruker Eldorado sin kabel er frå Charge Amps.
Min kabel er kjøpt direkte frå Charge Amps, og vart bytta direkte - den fungerar fint no.
#2659
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Ladeboks defekt C-Zero
onsdag 24. februar 2016, klokken 22:44
Sitat fra: Follo på onsdag 24. februar 2016, klokken 13:41
Takk for svarene.
Må nok da bytte boks.

Jeg ser at Torshov reklamerer med bokser fra ca kr. 1600.
Er det noen som har erfaring med de?

Holder ikke boksen mer enn 2,5 år kan man like gjerne kjøpe uoriginal.
Kablene som koster ca 1600 er kabler som blir brukt til type 2 boks. Du kan ikkje lade bilen på ein schuko kontakt med denne typen kabel.

Her er eit eksempel på kabel som erstatter den kabel du har pr idag:
Charge Amps Spark http://www.torshovbil.no/ladekabel-mode-2-type-1

Når det gjeld kabelen du har, om du ikkje når fram med garanti er det sikkert mulig å reparere den. Ser AmocoCadiz skriv magnetkontakt ikkje er råd å skaffe p.t. Funksjon for automatisk skifte mellom 8-14A vil dermed måtte bli manuell. Temperatur sensor bør vere enkelt å skaffe, må berre bli avklart kva for type som er brukt.
#2660
La merke til ein variant. Ein Audi A3 e-tron stod parkert på plass merka med "ladbar kjøretøy", uten ladekabelen kobla til. Men, ladeluka var åpen - sannsynligvis for at p-vakt skulle sjå bilen er ladbar, og ikkje bøtlegge den. Det var ikkje ein kommunal plass.
#2661
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Ladeboks defekt C-Zero
tirsdag 23. februar 2016, klokken 21:03
Er nok tilfeldig at boksen er død. To forslag for feilen:
- Brot i kabel, er enkelt å ordne. Sjå om kabel har skade, og om den lyser om den har bestemt vinkel.
- Feil i ladeboksen, typisk strømforsyning er "brent". Ikkje like enkelt å finne denne feil.

Beste løysing er å reklamere på ladekabel der bilen er kjøpt, eller på Citroën forhandler. Er bilen kjøpt i Norge har du 5 år reklamasjon. Er det kabelbrot kan det vere pga. slitasje, og ikkje nødvendigvis garanti, men det er og enkelt å skifte ut kabel mellom ladeboks og støpsel. (Har du varianten med automatisk 8/14A er det litt meir komplisert ved at det er ein magnet bryter innbygd i kontakten.)

Bilen registrerer alltid at kabel står i - dette er ein passiv sjekk uten at boksen må fungere.

Merking med maks 8 A kjem nok av at kursen er 16A, fordelt på to kontakter = 8A pr. kontakt. Verste som kan skje er at sikring går, men ingen skade skal oppstå av den grunn.
#2663
Alt det andre / Sv: Hydrogenbil
tirsdag 23. februar 2016, klokken 20:31
#2664
Her er bilde og "manual" i eige PDF dokument for installasjon av AVH-X3800DAB i C-Zero.
Edit: Logg inn på forumet for å laste ned vedlegg / PDF fil.
#2665
Rødt lys kan bety jordfeil? Det er kjent enkelte ladekabler er meir tolerante enn andre. Dvs, dermed kan ein kabel fungere, ein annan feile - men feilen er strømnettet.

Med tanke på at ladekabel fungerte annan stad kan det stemme.

Men, det kan og vere feil i kabelen - eg opplevde kabelbrot på min Charge Amps kabel, ved inngangen til Type 1 ladepistolen. Der fungerte kabelen om den var i rett vinkel.
#2666
Sitat fra: smedus på søndag 21. februar 2016, klokken 17:19
Here is a picture enclosed of a modified 1-to-3 wall adapter where the small magnet is included to switch from 8A to 14A on the charger for Ion / C-zero / iMiev The magnet is from Clas Ohlson. The hole drilled is 10mm.
Is the 1-to-3 wall adapter earthed for the Schuko socket? As there is two europlug sockets there this adapter is designed for indoor / dry environment. Not recommended for outdoor use at 14A?

Below is an example of an outdoor Green'up schuco socket with the needed magnet. Unfortunately, these are expensive as I guess they are produced and sold in small quantities:
http://www.nofuel.no/Produkt/greenup-220v-kontakt-
#2667
Eg kjøpte og Pioneer AVH-X3800DAB frå Torshov. Montert idag med god hjelp frå min bror.

2 DIN deksel frå ebay. Med å bruke feste klips frå orginalt deksel heng den fast. Bør ha to ekstra klips.

Måtte ta vekk metall brakett som orginal radioen støtta seg mot. Ny radio butta mot braketten.

Fast 12V, tenning+ og lys sensor henta som vist i tidlegare post. Lys sensor funger og fint.

Brukt antenne som var med radioen. Kan legge ut bilde av resultat i morgon.
#2668
Sitat fra: Gøran Zettervall på fredag 19. februar 2016, klokken 20:37
Vel, har en 2011 Miev som nå passerer 101.000 km i Nordre Nordland! Hver dag ca 900 høydemeter, 70 km til og fra jobb, iseglatte veier, elger, snøfonner og ikke minst en føllelse av å hver dag på en merkelig måte faktisk ha overlevd mot alle ods.  Bilen ser ut som shit, men den gjør jobben. Har ennå ikke opplevd driftstans eller rekkeviddeangst, men så har æ mulighet å lade på jobben. Noen ganger har æ måttet lade 12-volten, men da har det vært svært kallt. All together en kanon bil som gjør jobben uansett!  8)

Eit bevis på at trillingene fungerer. Eg har berre halvparten med km så langt  ;D

Ang. lade 12 V batteri - er dette etter bilen har stått ei stund?
Når du lader bilen to gonger om dagen burde 12 V batteri ellers bli lada ofte nok?
#2669
Kjøp av brukt elbil, og brukt fosilbil er vel mykje likt, med forskjell at batteriet er ein kostbar del. På fosilbil oppstår det av og til havari på motor eller girkasse, som kan koste mykje. Men folk kjøper fortsatt fosilbilar...

Ein prøvetur der det blir sjekka rekkevidde, vakumpumpe og AC så er ein heil del gjort.
Som alltid er det greit å sjekke at service er fulgt, ikkje så mange servicepunkter, men programvare oppdatering av BMS og skifte av vakumpumpe er nyttig det alt er utført.

Ang. vinterdekk: Av eigen erfaring er det ein heilt annan bil med nye nordiske vinterdekk enn eldre godkjente kontinentale dekk. Fordel er at det har komme utvalg i trillingdimensjon til akseptable prisar.

i-Miev har fjernstyrt forvarming, men merk - berre når ladekabel står i. Den har og litt større batteri.
C-Zero og iOn har litt mindre batteri (80 mot 88 celler).

Men, klart 2 år ekstra garanti har og ein verdi..
#2670
Har sjekka kablene som fører til ODB kontakten, og kabler som går til varme i førersetet. Bilde er tatt under førersetet. Kontakten i midten (merka med ring) finnes berre under førersetet, dvs. det må vere varmen?
(Dei andre er for setebelte varsel og airbag?)

Med tanke på at kablene til varme i sete har samme dimensjon som dei til radioen bør det vere grovt nok?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA