Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - TB

#2566
e-Golf / Sv: Bruk av 12v sigaretuttak med tenningen av
søndag 22. mai 2016, klokken 17:34
Kansje ein starthjelp med 12V forsyning er betre å satse på? Finnes i mange ulike Ah størrelse på batteri, men dei fleste har nok mulig for lite batteri?

Forbruk til ein kjøleboks er i følge NAF mellmo 3,5 - 4,5 A
https://www.naf.no/forbrukertester/test-av-utstyr/test-av-kjolebokser-2014/

Eksempel på starthjelp med 12V forsyning:
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Elektrisk/Batteriverktoy-og-tilbehor/Batterilader-12-V-15-A-med-booster-2000031644/
#2567
e-Golf / Sv: Bruk av 12v sigaretuttak med tenningen av
lørdag 21. mai 2016, klokken 15:26
Om du bruker strøm frå 12V batteri uten at bilen er på, eller står til lading vil ingen lading av batteri skje. Fare for at 12 V blir tappa ned av kjøleboks og det vil ikkje være mulig å starte bilen.

Mange bilar slår av 12V uttak når bil er av for å  hindre dette skal skje.

Du kan la bilen være på. Det vil trekke litt av hovedbatteri men bør halde i mange timar.. sikkert nokon som har testa det.

Må hindre at nokon stjel bilen. Forsikringsselskap liker ikkje nøkkel kjørt bil ved tjuveri...
#2568
Alle biler med CHAdeMO har to ulike kontakter. Dvs, det er plass til to kabler inn. Men, det er nok ein funksjon som ikkje er laga støtte for - dermed tviler eg sterkt på at det er støtta. Kontroll system vil nok koble ifrå AC lader når DC er i bruk - for å sikre at det ikkje oppstår feil.

Å bruke store resurser som svært få vil bruke / har nytte av er neppe god investering?
#2569
Sitat fra: tomrh på onsdag 18. mai 2016, klokken 08:03
Med bare en desimals nøyaktighet er det rom for store avvik her:

Du kan ha gått fra 40,0500 til 40,0499, dvs. ~0% tap.
Eller fra 40,1499 til 39,9500, dvs. 0,5% tap.
Sant nok - svært stor usikkerheit her på så kort avstand - og små tall.
#2571
Første måling var 9.4.
2012 |  51.700 | 40,1 Ah | 83,54 % | 04/16 | C-Zero | @TB

Målte på nytt i går, 16.5
2012 |  53.421 | 40 Ah | 83,33 % | 05/16 | C-Zero | @TB

Dvs, på 1750 km har eg mista 0,1 Ah - eller 0,21 %
#2572
All produksjon i Japan. Forskjellige emblem og bak skjerm radio og færre celler i batteri på dei nyere utgåve. 
Men samme fabrikk. ..

Dermed er det nok mange som aldri har vore i 'heimlandet'.

Men, mange brukt importert frå Europa og spesielt frå Frankrike. Ergo ein del har vore der... ☺  Men det gjeld alle inkludert Miev og Leaf. ...
#2573
Eber er forkortelse for Eberspächer.
Brenner fossilt drivstoff for å produsere varme. Gir dermed betre komfort og mindre forbruk av straum på vinterstid.
Eldre elbiler som Think og PSA Saxo og 106 o.l var levert med fossil brenner orginalt montert. Idag er det berre Renault sin el utgåve av varebil som har dette orginalt. Resten har det ettermontert.
#2574
Virkar greit for meg med v 4.4.2 på Samsung S4 mini

Ikkje alltid det fungerer på første forsøk , kan virke som Blåtann mot radioen for handsfri kan forstyrre. Men, virker ok med handsfri og. ... Dvs ikkje heilt konsekvent.
#2575
Er ikkje isolasjonsfeil ein typisk feil på dei gamle PSA bilene? Virker som denne typen feil fortsatt vil oppstå med nyare bilar. Kansje ikkje uventa, med tanke på at bilene blir kjøyrt i allslags vær - med salt, og vatn som kan komme inn og lage feil?
#2576
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Er det rart ting tar fyr?
torsdag 12. mai 2016, klokken 23:31
Er det mange som har kjøpt adapter frå type 2 til schuco? Er ikkje mange som leverer denne typen utstyr - og prisen er mykje lik som type 2 til type 1/2 kabel?

Einaste måtte være Zoe som bruker type til schuco via ladebøtte - og så til bilen..?
#2577
Eg betaler 200 kr mnd til borettslaget. Det er plan om å endre til neste år, der det blir lagt opp type 2 ladestasjonar. Då må utstyret bli betalt ned, kombinert med straum etter forbruk - dvs. vil skje ein auke. Fordelen er at det vil være råd å lade fleire bilar og/eller raskere (..og sikrere enn) enn via schuco.)
#2578
Elbiler i media / Må stenge bensinstasjon etter lekkasje
mandag 09. mai 2016, klokken 23:14
Farlig med slike bensinstasjoner...

SitatEn foreløpig uidentifiserbar lekkasje har sørget for stengte pumper hos 123 i Storgata i Lillestrøm.
http://www.rb.no/nyheter/naringsliv/ost-politidistrikt/ma-stenge-bensinstasjon-etter-lekkasje/s/5-43-286099#am-commentArea
#2579
Sitat fra: mkaut på torsdag 05. mai 2016, klokken 13:09
Fikk forresten en feilmelding om "unsupported pid: 2101" - har noen sett den før?
Virker å være vanlig med litt feilmeldingar - dukkar opp div feil når eg har testa og... mulig det er forskjell på ulike blåtann adapter, har ikkje testa med meir enn ein variant så langt.
#2580
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Gass fra batterier ved lading?
fredag 06. mai 2016, klokken 12:43
Sitat fra: Sven-E på torsdag 05. mai 2016, klokken 02:19
Med vedlikeholdsstrøm fra hovedbatteriet skulle ikke bilene trenge 12V batterier i det heletatt.
De kunne like gjerne brukt kondensatorer.
Er nok pga. kostnader, og erfaring med blybatteri frå fosilbiler at det er blitt gjort på denne måten.

I denne tråden står det litt om eldre og små biler uten blybatteri:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,10169.0.html
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA