Til informasjon fikk jeg 100 kW ved SOC på 51% under optimale forhold og temperatur i sommer, så at den nå kan motta over 120 kW ved 4 plussgrader er jo veldig bra! Det er tydelig at de har justert på ladekurven på LFP batteriene.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Pitmairen på onsdag 17. november 2021, klokken 20:44What? Fortell?
Nå fikk jeg plutselig varme i ratt og bakseter aktivert på min SR+!
Sitat fra: ev55 på mandag 15. november 2021, klokken 21:28Det er korrekt, det gjelder egentlig alle moderne elbiler.
Så vidt jeg vet, så balanserer M3 også på andre SOC nivåer enn 100%. Den har en avansert BMS.
Sitat fra: ViktorS på torsdag 04. november 2021, klokken 15:20Ja, inne på Autopilot menyen kan du sette cruice kontroll til å aktivere på "Nåværende fart" eller "fartsgrense".
Så, en "dum" autopilot finnes altså?
Sitat fra: Løytnanten på torsdag 04. november 2021, klokken 10:12Helt korrekt!
Denne saken dreier seg om at et autorisert merkeverksted har forsømt seg grovt på et punkt som, om det ble rapportert til Biltilsynet, som er kontrollorgan for bilverkstedene, ville kunnet ført til tap av autorisasjonen.
At jeg som fører av bilen burde oppdaget dette tidligere, er jeg helt enig i, men det fratar ikke Tesla Skøyen det aller minste for ansvaret.
Sitat fra: ladov på mandag 11. oktober 2021, klokken 18:16.... kobling av førerprofiler til mobil ...Heyheyhey, man finner stadig noe nytt i disse bilene!