Det har kommet noen hundre til Norge.
Forhandleren hos meg viste meg to stk i Artic Silver. Begge 80x.
Kul bil.
Forhandleren hos meg viste meg to stk i Artic Silver. Begge 80x.
Kul bil.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: EV_and_ICE på torsdag 28. oktober 2021, klokken 11:45Jeg tror ikke det er så mange, men jeg har gjort det.
mange som har bestilt Crystal Face?
Sitat fra: SolEL på torsdag 21. oktober 2021, klokken 17:21
Har bestilt vanlig 80X, med subwoofer, går det ann å ombestemme seg og gå for Sportline 80X istedet.
Noen sa at det var stivere fjæring men hva når man tar justerbare dempere. Og hva med setene hvilke er mest komfertable de brune skinnsetene jeg har valgt eller sportline?
Sitat fra: Counterpointer på mandag 30. august 2021, klokken 19:53Uansett er det skjelden en har behov for hurtigere ladefart enn 7,4 kW.Jeg er litt uenig....
Sitat fra: Martin Eden jr på fredag 08. oktober 2021, klokken 11:09Bruker ikke disse bilene slike chips og halvledere?
Tja, TMY og koreanerne er vel ok alternativ?
Sitat fra: mrLockertsen på fredag 24. september 2021, klokken 11:53
Min blei bestilt i mai, ferdig i juli og satt til side i påvente av chips.
Sitat fra: Bigdrago på mandag 13. september 2021, klokken 09:16Her er en test av lysene på slutten av videoen i artikkelen:
Eneste forskjellen på LED og LED Matrix er vel at lykta dimmer enkelte soner for å ikke blende motgående?
Sitat fra: geear på tirsdag 28. september 2021, klokken 09:43hvilken løsning mener du her?
... men den vekker bilen jevnlig, og gir høyere standbyforbruk.
Sitat fra: SolEL på mandag 06. september 2021, klokken 16:47Ja.
har sportline stivere fjæring??
SitatNår Enyqa Coupé kommer på markedet, vil den ha fått tredjegenerasjon programvare – ME3, som den internt i konsernet kalles. Det ligger en rekke endringer og forbedringer i denne, men endringen som vil vekke mest oppsikt er at bilen får høyere ladefart. Selv om den per i dag omtales med de 125 kW, som også er maksimalt i dag, vil ladeeffekten være høyere innen den kommer på markedet. Da vi spør om effekten vil økes betraktelig eller marginalt, er svaret at det vil være betraktelig.
De forteller at det ikke er offisielt hvor stor økningen blir, men gjennom det vi må kalle forsnakkelser, er vi hintet om en øvre grense på 135 kW.
Sitat fra: daktari på torsdag 26. august 2021, klokken 14:01Jeg må bare ha dette inn med t-skje...
Med Easee funker det, har det på hytta.
Sitat fra: Grosor på fredag 27. august 2021, klokken 18:32Ja, jeg har sjekket dette og det er helt uaktuelt, da det også fordyrer selve ladingen.
installerer en trafo som endrer nettet til 400V TN
Sitat fra: espenri på fredag 27. august 2021, klokken 18:14Takk for info om tråden.
Akkurat det samme diskuteres her: https://elbilforum.no/index.php?topic=57421.0