WLTP på P45 er bekreftet 43 mil med 20 tommer, 46 mil med 19 tommer. Kilde dagens presentasjon fra forhandler.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Frissy på torsdag 11. mars 2021, klokken 17:41
Ganske likt mange av de andre dette. «Er vel begrensa hvor dritt det kan gå». Tror dette blir et bra kjøp. Så ikke leafen før jeg handla den heller men har vært kjempefornøyd. Kan jo si at den som ikke finne noe å klage på på en bil ikke har undersøkt godt nok.... men klart det hadde vært ok å prøvd før handel.
Sitat fra: andy99 på torsdag 11. mars 2021, klokken 09:42Sitat fra: ElAlf på torsdag 11. mars 2021, klokken 08:41Nja det er nok noen forskjeller på størrelse, noen cm her og der utgjør forskjellen feks på om bakluka går igjen med samme pakkmengde . Men jeg lever i håpet at ioniq 5 vil dekke de behov jeg har, både i det daglige og til feriepakket bil.
Jeg synes de bilene i det segmentet vi snakker om nå er noenlunde like i praksis når det gjelder størrelse. Karrosseri og design utgjør forskjell, f.eks. mer skrånende bakluke på Ioniq 5, likedan praktisk utforming og fleksibilitet i interiøret.
Ikke mye diskutert egentlig, men Ioniq 5 med største batteripakka har kraftig maskineri, med 605 Nm/305 Hk er det en bil med mye krefter, med Mach-E hakk i hel, VAG-bilene ligger et stykke bak.
I fare for å tråkke noen på beina
Det med krefter og 0-100 tider faller litt igjennom på flesteparten av de som kjøper Hyundai. Var det ikke f.eks bladet motor som påpekte at KONA hadde for mye krefter.. For min del er det et stort pluss sammen med designet som virkelig skiller seg fra alle andre.
Det samme er betydningen av V2L, som for min del med en fjellhytte uten strøm gjør at jeg kan lade batteribanken på hytta uten å bruke bensinaggregatet.
Sitat fra: turfsurf på onsdag 10. mars 2021, klokken 14:25Sitat fra: ElAlf på onsdag 10. mars 2021, klokken 12:44Tja, jeg kom på 610k for en bil som er antatt rimelig lik PM45 utstyrt. Hadde kanskje blitt 580-90k ved litt pruting. Så fremdeles vesentlig billigere med Ioniq.
Jeg fikk satt opp en Enyaq 80x med krok, vinterdekk, metallic og flere av de mest nyttige pakkene til 540.000. Fikk da litt rabatt, men ikke så mange lappene.
Sitat fra: advale på onsdag 10. mars 2021, klokken 10:34
Er ikke det 19 % mva i Tyskland? Hvis den koster 600 000 så blir det litt over 500 000 u/mva. + incentivene på 6000 euro gir vel ca 445 000. Tror tyskerne får 3000 til i incentiver hvis bilen er under 40 000 euro.