For å avklare en del ting:
Blinklyshendel i Model S er Mercedes W211. Girhendel er samme som i A-klasse 2012-2018. Rattet i Model S er E 63 AMG W211 ratt (W211 er E-klasse fra 2002-2010). Men polstringen på rattet er enklere enn Mercedes benyttet.
Vindusheiser-bryterne i Model S er samme som vi hadde i en Mercedes R231 SL 2013 modell vi solgte for et par år siden.
I oppstartsfasen av Tesla da de laget Model S var vel Mercedes godt inne på eiersiden så vidt jeg husker, derfor har den en del (eldre) Mercedes-deler bare uten eksklusiv polstring.
Men utover det er Tesla langt unna å være noen Mercedes. Til det er de for enkle og lite perfeksjonistiske og kvalitetsinntrykk, komfort, støydemping og interiørkvalitet, setekomfort, utstyrsnivå osv er ikke i nærheten.
Blinklyshendel i Model S er Mercedes W211. Girhendel er samme som i A-klasse 2012-2018. Rattet i Model S er E 63 AMG W211 ratt (W211 er E-klasse fra 2002-2010). Men polstringen på rattet er enklere enn Mercedes benyttet.
Vindusheiser-bryterne i Model S er samme som vi hadde i en Mercedes R231 SL 2013 modell vi solgte for et par år siden.
I oppstartsfasen av Tesla da de laget Model S var vel Mercedes godt inne på eiersiden så vidt jeg husker, derfor har den en del (eldre) Mercedes-deler bare uten eksklusiv polstring.
Men utover det er Tesla langt unna å være noen Mercedes. Til det er de for enkle og lite perfeksjonistiske og kvalitetsinntrykk, komfort, støydemping og interiørkvalitet, setekomfort, utstyrsnivå osv er ikke i nærheten.