meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Toppscorer

#1
e-2008 / App... Noen som får den til?
fre 03. nov 2023, kl. 08:52
Kommer ikke videre fra slå av motoren i 5 min kjør så i 15 minutter.
#2
e-2008 / Sv: Låse opp dørerne
man 23. okt 2023, kl. 10:45
Ok da vel nok ikke denne bestilt med det.
#3
e-2008 / Låse opp dørerne
søn 22. okt 2023, kl. 14:34
Noen som har bruksanvisning på hvordan man stiller inn bilen slik at dørene åpnes automatisk når man er innen for den gitte radiusen med nøkkel.
Finne ikke noen god forklaring i papirene som fulgte med..
#4
e-2008 / Sv: Lade til 100%
tor 19. okt 2023, kl. 16:00
Jeg hadde en MX-30 det kunne man enkelt juster prosenten samt at det var en for hjemmelading og en for hurtig.
#5
e-2008 / Lade til 100%
ons 18. okt 2023, kl. 22:03
Dattera kjøpte en e-2008, hvordan juster man hvor mange prosent man skal lade opp?
... er det en skjult meny som man må bla i boka for å finne.

#6
Kjøpe elbil? / DS3 Crossback e-tense
tir 03. okt 2023, kl. 20:17
Vingler mellom flere biler nå, kom over en DS3 Crossback e-tense til en god pris.
Er det noen store fallgruver med denne bilen?
#7
Kjøpe elbil? / Sv: Ampera eller ZOE
man 25. sep 2023, kl. 23:18
Får du Kona, e-Soul eller e-Niro til den prisen med over 300km?
Ser at nye soul har over 400km men er litt dyre.
#8
Kjøpe elbil? / Ampera eller ZOE
man 25. sep 2023, kl. 21:40
Skal kjøpe bil til/med "ungene" de kjører ikke ukentlige langturer, men ønsker en bil med 300km++
Budsjett på rundt 200k: Bilen de har i dag er 2022 mod med bra utstyr( men kort kjørelengde), så litt godt vant.
Har pr nå sett på Ampera 2019 og ZOE 2020 begge topp/nyeste modeller. Er jo store plusser og minuser med disse, som mangler på VP og App og treg ladning hjemme på ZOE. Har ladeboks. Eller bør vi se på 208 eller Corsa? Et viktig poeng er vedlikeholdskostnaden da de er studenter... :)  :)   
#9
Hvordan unngår man at man kobler opp carplay når man lader i USB kontakten bak. Tlf er ikke lagt inn på bilen, men carplay kommer opp samme hva.
© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA