meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Kaland

#46
Audi e-tron / Sv: Ekstra simkort
fre 13. sep 2019, kl. 15:33
Takker  :) :+1:
#47
Audi e-tron / Sv: Ekstra simkort
fre 13. sep 2019, kl. 15:20
Var inne på talkmore for å bestille simkort, men vet noen om det er tvilling sim eller datakort simkortet som bestilles skal aktiveres som?
#48
Hvis det er en lyd der nå som ikke var der når den var ny, så er jo det litt snodig. Må disse el-motorene kjøres snilt inn på en ny bil mon tro?
#49
Har prøvekjørt en demobil, og la merke til lyden jeg og.

Har bestillt en 2020 modell med levering rundt juletider og lurer på om noen som nylig har fått levert sin har merket noe til det eller en forbedring fra den de eventuelt har prøvekjørt tidligere?

Har ikke reflektert så mye over lyden før nå, men jeg la godt merke til den under prøvekjøringen i forhold til andre elbiler jeg har prøvd før. Ellers var den jo nydelig å kjøre rett og slett.
#50
Noen som har erfaringer med disse takboksene og hvor mye det øker forbruket/reduserer rekkevidden om en skal på langtur over fjellet mellom Bergen og Oslo f.eks.
© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA