Sitat fra: handyman72 på lørdag 24. august 2019, klokken 10:18
Hvit/svart model 3P bestilt i slutten av juni. VIN 47xxxx med levering 24. sept. Ser ut som ventetiden har en ende nå
Har du faktisk fått utleverings dato på en 3P?? Venter spent selv!!
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: handyman72 på lørdag 24. august 2019, klokken 10:18
Hvit/svart model 3P bestilt i slutten av juni. VIN 47xxxx med levering 24. sept. Ser ut som ventetiden har en ende nå
Sitat fra: Fartman på fredag 23. august 2019, klokken 08:26
Fant Vin i kildekode i dag jeg også. Litt lavere VIN en enkelte andre her. Men gjelder en 3P, hvit, bestilt medio juni.
42XXX
Sitat fra: 45316 på fredag 23. august 2019, klokken 07:05
Fikk også ny VIN i kildekoden. Fikk et eldre nummer nå. Gikk fra 456xxx til 445xxx.
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Sitat fra: Wims! på torsdag 22. august 2019, klokken 19:41
Ser en del som skriver at de finner vin i kildekode. Noen som kan forklare hvor jeg finner det?
Sitat fra: Thomas Singstad på torsdag 22. august 2019, klokken 16:34
Hei! Endret bestilling til long range awd performance for 2 uker siden. Ble fortalt at levering kommer til å skje i slutten av September. Fikk sms/mail i dag om at leveringen vil skje 30.08.19 kl. 11:00.
Men etter jeg måtte oppdatere lånet pga endret pris, så står det fortsatt + på betalingsmetode. Ringte DNB og tesla, og det skulle være i orden. Men jeg får jo ikke lagt inn førerkort opplysninger eller noe.
Noen flere som har opplevd at det ikke har blitt oppdatert? Er kun på første steget
Sitat fra: Morsk på lørdag 03. august 2019, klokken 18:35Sitat fra: MulderXF på lørdag 03. august 2019, klokken 08:10
Etter att prisen ble endret å jeg fikk den nedsatt, så kom dette på tesla konto siden min. Har bekreftet kreditsøknaden på nytt som det står, men får aldri noe bekreftelse å dette går ikke vekk. Er vel over en uke siden nå. Er det likt hos dere andre som venter på bil nå?
Hadde samme problemet etter at jeg bestilte hos Tesla Store i Drammen, men ta en telefon til Tesla så fikser de det for deg. Når jeg ringte var det kort ventetid og etter 15 min var det borte og i orden. De bruker visst to forskjellige systemer.