Nei, er vel heller ikke hensikten med disse roaming-leverandørene.
Men kan være verdt det for å slippe å undersøke, opprette og registrerer seg, spes om en kjører på ukjente steder.
En må erstatte endel tusen km årlig ladet på "de andre" med Ionity for å tjene inn månedskostnaden.
Jeg har ikke WeCharge, med etron charging service, og i Norge må jeg erstatte ca 4000km forbruk på etron årlig lading på BKK/Mer med Ionity, for at regnestykket skal gå opp økonomisk. I Norge, med Naf/Elbilforeningens brikke registrert 4-5 steder, er det ikke noe enklere heller...
Derfor fornyet jeg ikke ECS før jeg skulle nedover Europa i år, da forenkler det en hel del, og økonomien i det blir mer fordelaktig også. Forskjellen mellom CircleK og Ionity er høyere i DK enn i Norge, sist jeg sjekket, og så er det ikke sikkert jeg trenger 4000km (1000kwh) for å gå break even heller...
Sent fra min SM-G991B via Tapatalk
Men kan være verdt det for å slippe å undersøke, opprette og registrerer seg, spes om en kjører på ukjente steder.
En må erstatte endel tusen km årlig ladet på "de andre" med Ionity for å tjene inn månedskostnaden.
Jeg har ikke WeCharge, med etron charging service, og i Norge må jeg erstatte ca 4000km forbruk på etron årlig lading på BKK/Mer med Ionity, for at regnestykket skal gå opp økonomisk. I Norge, med Naf/Elbilforeningens brikke registrert 4-5 steder, er det ikke noe enklere heller...
Derfor fornyet jeg ikke ECS før jeg skulle nedover Europa i år, da forenkler det en hel del, og økonomien i det blir mer fordelaktig også. Forskjellen mellom CircleK og Ionity er høyere i DK enn i Norge, sist jeg sjekket, og så er det ikke sikkert jeg trenger 4000km (1000kwh) for å gå break even heller...
Sent fra min SM-G991B via Tapatalk