Hei.
Hvorfor oppgir alle kW i tittelfeltet i finnannonsene på elbilene de selger?
Teorien min er at de prøver å lure kjøpere til å tro at dette er batterikapasiten dvs kWh. Selgerne skriver 80 kW noe som blir for dumt.
Om de absolutt ønsker å oppgi effekt så er jo standarden å oppgi det i hk.
Svindel og bedrag kaller jeg dette. Har rapportert en del annonser til finn.
Hvorfor oppgir alle kW i tittelfeltet i finnannonsene på elbilene de selger?
Teorien min er at de prøver å lure kjøpere til å tro at dette er batterikapasiten dvs kWh. Selgerne skriver 80 kW noe som blir for dumt.
Om de absolutt ønsker å oppgi effekt så er jo standarden å oppgi det i hk.
Svindel og bedrag kaller jeg dette. Har rapportert en del annonser til finn.
