Musk forenkler og tar bort muligheter til å bestille ekstra utstyr. TM3 skal ned til 35.000 dollar i første omgang, det er under 350.000 kroner det. Med stål istedenfor aluminium ble kostnadene kuttet betydelig.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: mthoring på lørdag 16. februar 2019, klokken 18:47
Tipper luftfjæring kommer til TM3, enten som et valgbart tillegg, eller som standard på de dyreste utgavene.
Sitat fra: JorEl på lørdag 16. februar 2019, klokken 14:04
Jeg ventet fra 2016 på TM3 men fant ut at å kjøre på en gammel kjerrevei var uaktuelt med en ny TM3. Vår gamle E-golf slo litt nedi så en ny bil måtte ha luftfjæring. Da ble det modelS.
Lurer på om Tesla kommer til å sette luftfjæring på TM3? Eller når..
Sitat fra: Motorwatt på lørdag 16. februar 2019, klokken 10:53
Har aldri vært i en Tesla-butikk, men er det virkelig slik at de besøkende må gå med skilt hvor yrket fremkommer? Merkelig....
Sitat fra: tornaldo på lørdag 16. februar 2019, klokken 10:39
Skal ikke begi meg inn på noen diskusjon om økonomi, men det virker litt krampeaktig å forsvare et Model 3 kjøp med at det er en ideell familiebil. Har selv hatt en Golf i to år med to unger og barnevogn, og selv om jeg fint overlevde det, kan jeg ikke med hånden på hjertet argumentere for at det er en god familiebil, selv om bilen er god i seg selv.
Skjønner godt man kjøper en Model 3, spennende bilvalg, masse teknologi, ekstrem ytelse. Familiebil - not so much.
Sitat fra: Motorwatt på lørdag 16. februar 2019, klokken 09:56
Har du hund? Kan være en av etterhvert mange oppdateringer som foreløpig ikke kommer til Europa.
Sitat fra: tornaldo på lørdag 16. februar 2019, klokken 10:06
Blir jo litt meningsløst å diskutere Model 3 som familiebil, hvis man ser bort fra egenskapene man forventer av en typisk familiebil. Da er jo alle biler i praksis en familiebil. BMW i3 kan jo også fint fungere for en familie på fire, men det blir ikke en familiebil av den grunn.
Enkel innlasting av vogn/bagasje, muligheter for ski/takboks, enkel inn/ut av barn i baksetet, PRIS etc er jo typiske ting en vanlig familie med barn er opptatt av. Meg bekjent scorer ikke Model 3 veldig høyt her.
Men har man vaner som går på tvers av behovene som en familie tradisjonelt sett har, er jo Model 3 sikkert en fin fin bil.