Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - s3xy

#46
Mach-e / Sv: Mach-e noen som vet noe nyttig?
søndag 17. november 2019, klokken 21:27
Finnes det noe info om hengerfeste?
#47
XC40-EV / Sv: Volvo XC40/C40/40.1-40.2
søndag 10. november 2019, klokken 20:19
Ser inne på Volvo sine hjemmesider ligger det bilder som viser 80% og 320 km rekkevidde. Så da er max ikke noe særlig over 400 dessverre. Samtidig står det at batteriet bør kun lades til 80% for å bevare batteriet. Ps2 skal gå 500, samme skal Vision E og Ford'n 600. Mulig Vovloen rykker for meg nå, trenger 30 mil t/r uten lading til hytta... om sommeren...
#48
Sitat fra: Pit på torsdag 17. oktober 2019, klokken 15:41
Sitat fra: s3xy på onsdag 16. oktober 2019, klokken 21:35
Sannsynligvis blir rekkevidden veldig like Polestar 2 når den blir offisiell testet og bekreftet..
Vil tro rekkevidden blir noe dårligere grunnet tilsynelatende dårligere aerodynamikk.

Enig i det! Men hvis Ps2 har rekkevidde på 500km, tenker jeg at XC40 ender opp over 450 iallefall...
#49
Sannsynligvis blir rekkevidden veldig like Polestar 2 når den blir offisiell testet og bekreftet..
#50
Hvis XC40 skal være på veien neste år bør vel priser komme ut i dag?
#51
Sitat fra: andy99 på fredag 04. oktober 2019, klokken 08:44
Flere av volvo sine modeller solgt i Norge blir allerede produsert i Kina.
https://www.dinside.no/motor/volvoer-til-norge-bygges-i-kina-mens-svenskbygde-volvoer-sendes-til-usa/71452760

Ja men hadde Volvo kostet mindre enn Polestar hadde ingen kjøpt Polestar. Koster de like mye kjøper fortsatt folk Volvo som har eksistert siden 1920 tallet. Derfor tror jeg Volvo blir dyrere.
#52
Sitat fra: TM på fredag 04. oktober 2019, klokken 07:17
Snakker vi en kompakt-SUV med 4WD med over 400 km rekkevidde så må vi vente en pris på 450 +. Hvis de også leverer RW og kortere rekkevidde er nok 350 ikke helt utenkelig.

Nettopp!
Volvo XC40 får antageligvis samme spec som Polestar 2 som begynner på 468" hvis de to koster det samme vil alle velge Volvo framfor ett ukjent kinesisk merke. Derfor er jeg redd XC40 blir dyrere enn PS2, men ikke mye pga av konkurransen fra andre kommende biler.
#53
Prisen vil nok ligge rundt Model Y ca 475000+-
#54
Skoda ENYAQ / Sv: Reservasjon Skoda Vision iV
mandag 17. juni 2019, klokken 14:05
Håper det kommer fram info om bilen kommer til Norge i 2020 eller om mann må vente til 2021. Er redd for at MVA rykker på i 2021 og at "alle" må handle før den tid....
#55
Model 3 / LR eller Performance
torsdag 06. juni 2019, klokken 14:41
Sliter å velge mellom LR og Performance....
Før skilte det 80000 mellom dem, nå skiller det bare 58000......
Har prøvekjørt en Performance, å gud bedre å det går...  blir en LR en skuffelse iforhold?
Så har du hengerfeste.... trenger egentlig ikke hengerfeste på bil nr 2, men virker som det blir en veldig fordel når den skal selges, alle skal jo ha hengerfeste... vanskelig valg... hvilken bil er det beste valget?


#56
Model Y / Sv: Model Y - Bilder
fredag 15. mars 2019, klokken 06:57
Ikke veldig fin på bilder dessverre. I forhold til Skoda Vision iV ser denne ut som ei lirekasse
#57
Model Y / Sv: Model Y reservasjon.
fredag 15. mars 2019, klokken 06:50
Tesla viste jo med TM3 at det er meningsløst å reservere når alle som ikke hadde lånt dem 10000 rentefritt kunne bestille 1 uke etterpå uansett... 
#58
Markedet for små sedanbiler i Norge er vel omtrent utelukkende TM3. Tipper nybilsalget det blir omtrent borťe her når Y blir tilgjengelig om 2 år, spesielt om de slenger på hengerfeste og momsfritaket fortsatt eksisterer
#59
Model 3 / Sv: Farge og evt. Beskyttelse
fredag 07. desember 2018, klokken 15:36
Tenker sort bil med hvite seter....
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA