Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Samco

#331
I3n gir meg et smil vær dag til jobb og tilbake. Om min neste blir en i3 igjen vil tiden vise.
#332
Enig folk vil ha rekke vidde og går for merker som tilbyr det.
#333
Glemte å skrive har testa tidlig i dag ,nei radio kommer ikke bort om man setter på trådene på bakluka. Har en 60ampers i3
#334
Problemet er biler som kona som har nesten x2 rekkevidden i samme pris leie tror BMW må få mere ut av I3n eller en ny plattform mot konkurrentene. Liker godt i3 snerten lettkjørt bil men ...
#335
Mulig I3n størrelse på selve batteri kassa er flaske halsen med å få ut 2018/19 mere rekke vidde? VW blir den sterkeste konturenten pris mot rekkevidde. Mulig BMW blir tvunget å oppgradere raskere for pris mot rekkevidde så er i3 helt klart i bak leksa allerede mot VW planer.
#336
Håper det for dagens I3 kommer til kort allerede mot konkurrentenes alternativer virker som i3 nå er havner i et mellom limbo mellom et generasjons skifte på EL biler. Bedre en mye av forrige gen men mangler litt i nåtidens generasjon.
#337
Er vel bare et konsept så langt noe BMW kansje inkluderer i fremtidige EVs
Synes selv BMW bør jobbe mere med og fort med større batteri alternativ til I3n eller arvtageren nå VW i.d neo kommer med 350km til over 500km rekkevidde.
#338
ID.3 / Sv: VW i.d Neo tråden
lørdag 22. desember 2018, klokken 12:01
Da har endelig FullyCharged VW i.d Neo test ute...

https://youtu.be/q2Tqw9LX3QE
#339
BMW i3 / Sv: Varmepumpe sluttet å blåse varmt. *Løst*
onsdag 19. desember 2018, klokken 22:11
Har merka selv at om man prøver å forvarme en i3 flere ganger med appen med knapp på nøkkel 2/3 ganger  så nekter I3n å starte oppvarming før man starter opp bilen igjen selv med tidsinnstilt tid må,være en liten bug eller en innebygd sperre i bilen selv.
#340
Model 3 / Sv: Model 3 på utstilling hos Tesla Skøyen
tirsdag 18. desember 2018, klokken 16:43
Tok en god titt på Modell 3 i dag på Tesla Trondheim lade. Meget pen bil skulle vist stå utstilt til ut året. Verd en tur innom.
#341
BMW i3 / Sv: Erfaringer - USA-importert i3
mandag 17. desember 2018, klokken 16:25
Blir fort en mere fleksibel bil I3n med hurtiglader lader om behov forandrer seg.
Bruker min 60amp 95prosent til og fra jobb selv men prøvde meg på 2 lengre dags turer i sommer som gikk greit med noen lade stopper på fortum sine hurtig ladere god erfaring rikere.
#342
BMW i3 / Sv: Hurtigladetid på (ny) i3
mandag 17. desember 2018, klokken 16:16
Blir vel mere fokus på hurtigere lading mot større batterier er like viktig.
#343
BMW i3 / Sv: ConnectedDrive
onsdag 12. desember 2018, klokken 20:06
Hadde vært kjekt med å få justert preheat temperatur fra appen den synes jeg kunne ha vært en nytting funksjon.
#344
BMW i3 / Sv: I3 - Vinterbil??
tirsdag 11. desember 2018, klokken 23:00
Problemet ligger mest i svingen før bakken ,får ikke mye start fart opp stigningen selv med litt gutsing,har jeg fått mere skyv så har moment blitt på min side.
Finnes original kjettinger til i3 frister lite for min del og knote med det i snø og slaps.
#345
BMW i3 / Sv: I3 - Vinterbil??
tirsdag 11. desember 2018, klokken 22:16
Mulig det er under 30 grader men 4wd biler sliter ,er en utfordring får se om min oldschool ballast vil hjelpe. Har prøvd med dtc på og av med resultat at dtc av ga et par meter lenger opp i bakken men ikke mye differanse.

75kg er en test har 3 stk salt sekker pakket rundt med søppel sekker på 25kg stykke mulig det er litt overkill med 3 stk en kansje kunne blitt tatt ut.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA